000000000000000000000005577776.jpg

به گزارش آینه جم ؛ علی پریشان عضو فعلی شورای شهر جم و کاندیدای پنجمین دوره انتخابات شواری شهر شامگاه جمعه در جمع مردم شهر جم در حسینیه شاه نشین با تبریک میلاد امام زمان(ع) از رای اعتماد مردم در دوره چهارم قدردانی کرد و بیان داشت: تبلیغات فرصت خوبی است که بخشی از عملکرد شورا بیان شود.

پریشان یکی از رسالت های مهم پیامبران را کرامت بخشیدن به انسان ها عنوان کرد و گفت: نیاکان ما تاج خادم الحسینی بر پیشانی آنها بود من هم بزرگ ترین منصبم را نوکری امام حسین(ع) می دانم.

عضو فعلی شورای اسلامی شهر جم بیان داشت: شورای شهر جم در دوره چهارم که در آن وارد شدیم شورایی همدل و متحد نبود علیرغم اینکه همدل نبود و همیشه جنگ قدرت در آن بود، کارهای بزرگی نیز انجام شد اگرچه معتقدم اگر اعضا همدل بودند کارهای بیشتری انجام می گرفت.

شورا دو طیفه بود!

وی دوطیفگی در شورا را آفت این دوره دانست و گفت: شورا اقتدار کافی برای دفاع از حقوق مردم نداشت و با این وجود، در زمینه آسفالت کوچه ها و معابر در همه محلات شهر ، توسعه پارک چگاسه ، ساخت هتل و اقدامات دیگر ورود خوبی داشته است.

پریشان خاطرنشان کرد: جم شهری در حال توسعه با 72 ملت است که زیر ساخت هایی ویران و آسیب پذیر داردبا این حساب ، نیاز است با همدلی و دوراندیشی ، برای آینده این شهر گام برداشت تا آیندگان ، به نیکی از مسئولان امروز یاد کنند.

وی گفت: در حوزه آب ؛ نه تنها شهر جم؛ بلکه روستا ها هم مخزن ذخیره آب ندارندو مشکل اساسی شهرستان شده است ؛ متاسفانه اقدامی درخور در این زمینه انجام نمی شود.

از عملکرد خودم دفاع می کنم اما از عملکرد شورا دفاع نمی کنم

پریشان با بیان اینکه نمی خواهم از عملکرد شورا دفاع کنم بلکه میخواهم عملکرد خود را بیان کنم ادامه داد: بارها از حقوق مردم شریف و نجیب جم دفاع کردم در جلسات متعدد با مسئولان سعی کرده ام زبان گویای مردم باشم این دفاع تمام قد از حقوق شما سبب شد نتایجی خوبی نیز عاید شهرستان شود که در جلسات تبلیغاتی به تفصیل بیان خواهم کرد.

عضو فعلی شورای اسلامی شهر جم گفت: سیاست جدید نفتی ها این است که شهرک سازی نکنند و در شهر جم آپارتمان خرید کنند که این موضوغ هم می تواند مفید و هم خطرناک باشد.

وی از افزایش 15 هزار نفری شهر جم طی 4 سال گذشته خبر داد و تاکید کرد: این روند توسعه شهر جم به زیر ساخت های همچون فضای آموزشی، پارک، فضای سبز، شبکه آب و فاضلاب و زیرساخت های دیگر نیاز دارد که باید از هم اکنون با همدلی اعضا شورا برنامه ریزی کرد.

ساخت دانشکده مهندسی جم در دستور کار قرار گیرد

علی پریشان گفت: ساخت دانشکده فنی و مهندسی جم باید در اولویت مسئولان باشد و با بیان اینکه با سهل انگاری عده ای، دانشکده ای که تا مرز کلنگ زنی و تامین اعتبار رفت اجرایی نشد افزود: باید نقش دانشگاه خلیج فارس و نقش وزارت علوم و وزارت نفت برای ساخت دانشکده فنی و مهندسی جم مشخص شود.

وی بیان داشت: در زمینه بهداشت و درمان نیز در بیمارستان توحید جم تبعیض در خدمات و استفاده از پزشکان کم تجربه و تازه کار وجود دارد که باید این روال پایان یابد؛ باید ساخت بیمارستان تامین اجتماعی در شان مردم جم در دستور کار قرار بگیرد نکته دیگر اینکه در زمینه چگونگی خدمات در بیمارستان توحید، اکثر شهروندان ساکن شهرک ها با ما هم عقیده هستند و خواستار بهبود کیفیت و نوع خدمات هستند.

عضو فعلی شورای شهر جم بیان داشت: 28 میلیارد تومان اعتبارات آلاینده در کمیسیون مکرر 255 در تهران خوابیده است اتحاد و همگرایی برای این حق مردم وجود ندارد باید در تهران پیگیر حقوقمان باشیم، نیاز است شورای شهر، فرماندار و نماینده مجلس در تهران پیگیر این حق مسلم مردم باشند.

در جم نیروی بومی می خواهد قد علم کند با تبر سرش قطع می کنیم

پریشان گفت: در زمینه فرودگاه نیز ؛ مرغوب ترین زمین های جم، حدود 30 سال قبل ، توسط نفت تصرف شد بعد از این مدت ، انتظار داشتیم توسعه این فرودگاه در دستور کار قرار بگیرد اما تعطیل شد ؛ همه مردم خواستار از سرگیری خدمات پروازی فرودگاه توحید جم هستند، بسیار از شهرک نشین ها هم از این ظرفیت بهره بگیرند و بجای عبور و مرور از مسیر پر خطوط تا عسلویه؛ از این ظرفیت شهرستان بهره بگیرند.

وی گفت: با نیروهای بومی چه کار کردیم و هر کسی که می خواهد کاری کند به محض اینکه میخواهد قد علم کند با تبر سرش را قطع کردیم.

خدا را شاهد می گیرم نگاه محله ای نداشته ام

علی پریشان تصریح کرد: در شورا هیچ گاه نگاه محله ای وجود نداشته است، متاسفانه ای عده ای خلاف این را مطرح می کنند که می توان با بررسی پروزه های انجام شده در این 4 سال به کذب بودن ان پی برد ، خدا را شاهد میگیرم هیچ گاه نگاه محله ای به خدمات شهرداری و مصوبات شورا نداشته ام.

 

*  خبرنگار: هادی نژاد

[کد خبر:AJ21596]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

0 # شهروند 1396-02-24 10:55
عملکرد اقای پریشان در این دوره چهارم انکار ناپذیر است.
هر چند ایشان قبل از اینکه به شورا راه یابد نیز خدمات شایانی را برای جم انجام داده بودن
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب