00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000170508_162552.jpg

آینه جم؛  فرزانه كشاورز متولد ارسنجان فارس است ایشان داراي مدرك تحصيلي کارشناسی پرستاری از دانشگاه ازاد اسلامی ارسنجان در سال 1384 می باشد.

وي از سال 1384به صورت پاره وقت با بیمارستانهای ولیعصر ارسنجان و شهید فقیهی و نمازی شیراز مشغول فعالیت بوده است و همچنین توانایی در عملیات احیای قلبی و ریوی در اورژانس ندای ناجی درشیرازموفق به کسب تقدیرنامه های متعدد از مردم و بیمارستاه ها شده است.

ازسال1385 به دلیل اینکه همسرش در پتروشیمی آریاساسول با شغل شریف آتش نشانی مشغول کار بوده است در شهر جم ساکن شده است . با توجه به شغلهای آتش نشانی و پرستاری که نماد خدمت به مردم و در جهت حفاظت از جان و مال مردم می باشد این خانواده همواره با رویکرد خدمت به انسانها زندگی کرده اند.

برای معرفی برنامه های این کاندیدای شورای اسلامی شهر جم به سراغ وی رفتیم تا دیدگآه ایشان را در زمینه های گوناگون جویا شویم حاصل گفتگو پیرامون موضوعات مهم و روز شهر جم از زبان فرزانه کشاورز به شرح زیر است:

فرودگاه جم باید راه اندازی شود

یکی از ظرفیت های بالقوه شهرستان و همچنین برند شهرستان، فرودگاه است متاسفانه دو سالی است پروازی در آن انجام نمیگیرد یکی از موضوعات پیگیر در شورا را از سرگیری پرواز های فرودگاه جم می دانم ، استفاده از بخش خصوصی و همچنین انجام برخی پروازهای نفت در جم از راه کارهاست.

دیوار شهرک های مسکونی جم می ماند

موضوعی که سال گذشته برایم تعجب آور بود فرمایش های اقای استاندار درباره دیوار شهرک های مسکونی جم بود که باید برداشته شود برداشته شدن دیوارها از هر جهت برای جم و شهروندان ساکن شهرک و همچنین شهر جم نگران کننده خواهد بود

بیمارستان توحید جم نفتی بماند

http://s8.picofile.com/file/8294571750/IMG_20170508_162604.jpgاخیرا تحرکات برخی افراد اطراف وزیر نفت دیده شده است که مهندس زنگنه را مجبور کرده اند دو بیمارستان جم و ابادان دانشگاهی شوند

دیدگاهم این است نفتی ماندن بیمارستان توحید جم در ارائه خدمات بهتر و مطلوب تر بسیار موثر است کما اینکه بسیاری از شهروندان جم نیز معتقدند بیمارستان تحت مدیریت وزارت نفت بماند.

با توجه به امکانات موجود در بیمارستان توحید جم و مقایسه با بیمارستان شهرستان های اطراف، این هشدار را به ما میدهد که برای بالا بردن کیفیت درمان شهرستان اگر بیمارستان نفتی بماند از هر جهتی به نفع مردم شهرستان است.

رشد سریع شهر جم و عدم اینده نگری

موضوع مهم دیگر درباره شهر جم افزایش تصاعدی مسکن و همچنین جمعیت این شهر است

افزایش جمعیت قطعا نیازمند خدمات عمومی است شهرداری و شورا باید برای اینده برنامه ریزی کنند. فضای سبز ، پارک ، امکانات ورزشی و زیرساخت های آموزشی از نیازمندی هایی خواهد بود که باید از همین الان برنامه ریزی شود پیشنهادم این است که روی طرح جغرافیای شهر جم اندیشیده و با نظر کارشناسی تصمیم گیری شود

شورای فعلی شهر جم یک دست نیست

از عملکرد شورای شهر جم به نظر میرسد که شورا همدل و متحد نبوده است مردم عملکرد بعضی از این بزرگواران ناراضی هستند

کمبود کالای فرهنگی در جم

در زمینه فرهنگی اقدامات مهم در جم انجام نمیشود جم باید پایتخت کتاب شود

برنامه های فرهنگی که توسط شرکت های نفتی در شهرک ها انجام می شود باید درشهر جم نیز انجام شود تا همه شهروندان از برنامه های فرهنگی آگاه شوند

درب جلسات شورا روی مردم باز خواهد بود

طبق قانون معتقدم باید شهروندان و رسانه ها فرصت حضور در جلسات شورا داشته باشند

علت تبلیغ کتاب در ستاد تبلیغات بجای پوسترhttp://s9.picofile.com/file/8294871550/IMG_20170514_090825.jpg

كشاورز اين اقدام را در راستاي توسعه اين امر فرهنگي مي داند و مي گويد اقدامات فرهنگي از اولويت برنامه هاي وي در شوراي شهر جم است.

کشاورز یکی از دغدغه های اصلی اش ايجاد کتابخانه ها در سطح شهر و همچنين پارک ها عنوان می کند و معتقد است اگر رفتار فرانسوی ها را در شهر اجرا می کردیم( فرانسوی ها عادت دارند روی مبلمان های شهری کتابی را که می خوانند و بعد از مطالعه كتاب را همان جا بگذارند تا توسط افراد ديگر مطالعه شود ) الان وضعيت كتابخوانی به مراتب بهتر از قبل بود ؛ حتي ميتوان شهر جم را با كتاب و كتابخواني در سطح كشور معرفي كرد و به عنوان پايتخت كتاب كشور مطرح نمود.

در زمان انتخابات با اعلام آغاز زمان قانونی تبلیغات کاندیداها،شاهد این هستیم که مقدار قابل ملاحظه ای کاغذ به شکل پوستر، تراکت در مکان های مختلف شهر چسبانده و علاوه برآن در بین مردم پخش می شود متاسفانه برخي شهروندان هم با انداختن این کاغذها در کوچه و خیابان خود را از شر کاغذها راحت می کنند اما چهره بدی را به شهر می بخشند.

با نگاهی گذرا به گوشه و کنار شهرمان جم در اولین روزهای آغازین تبلیغات خواهیم دید که شهر پر شده از کاغذهای رنگی که متاسفانه بسیاری از این اوراق تبلیغی بر روی علائم راهنمایی و رانندگی، پایه‌های چراغ راهنمایی و سطل‌های زباله ،صندوق های صدقه و ... درسطح شهر چسبانده شده اند که جدا از نازیبایی، مخاطراتی را برای شهروندان به همراه دارد، زیرا آنها را از دیدن علائم احتیاطی سطح شهر محروم میکنیم .

ما در حالی صحبت از حفظ محیط زیست میکنیم که خودمان با ایجادچنین وضعیتی و تکثیر و پخش تراکت و پوستر تبلیغاتی هم به محیط زیست آسیب میزنیم و هم کمر رفتگران زحمتکش را روز به روز خم تر و خم تر میکنیم . بیاییم همه با هم از همین تبلیغات مان شروع کنیم و کاغذ و پوستر زیادی و اضافی در شهر پخش نکنیم و به دیدگاه خودمان عمل کنیم باشدکه خدای متعال هم زمینه توفیق وسربلندی همه خادمان مردم رافراهم آورد.

با تشکر از فرزانه کشاورز و رئیس ستاد تبلیغات ایشان برای انجام این مصاحبه

http://s9.picofile.com/file/8294571568/IMG_20170508_162521.jpg

[کد خبر:AJ21646]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب