000000000000000052639569649.jpg

 

آینه جم: سیستم قرائت کنتور و چاپ آنی و توزیع همزمان قبض گاز در شهرستان جم آغاز شد.
 در این سیستم کنتورخوان با مراجعه به درب منزل و قرائت کنتور اطلاعات را به کمک تلفن همراه یا تبلت و از طریق بستر GSM/GPRS (اینترنت پرسرعت) به سرور اصلی می فرستد و اطلاعات در آنجا پس از پردازش به چاپگری که همراه کنتورخوان است، ارسال می گردد و در همان لحظه صورتحساب چاپ و در اختیار مشترک قرار می گیرد.
از مزایای این طرح می توان به انجام سریع‌تر و دقیق تر قرائت کنتور تا تحویل صورتحساب، اطمینان از تحویل قبوض به مشترکین، کنترل و نظارت بر عملیات کنتورخوانی، کنترل صورتحساب توسط مشترک در همان زمان و وجود مهلت کافی  برای مشترکین جهت پرداخت اشاره کرد.

این طرح در راستای استفاده از فناوری های نو برای ارائه خدمات بهینه به مشترکین صورت گرفته است و اجرای آن مشکلات ناشی از عدم توزیع و یا توزیع دیرهنگام صورتحساب مشترکین را از بین می برد و با استفاده از GPS نظارت دقیق تری بر عملیات کنتور خوانی وجود دارد.

لازم به توضیح است این طرح از اوایل آذر در شهر جم آغاز شده و از ابتدای دی ماه در شهرهای ریز و انارستان و روستاهای بخش مرکزی و بخش ریز به اجرا در می آید و از این پس فرمت صورتحساب تغییر کرده و نیاز است شهروندان در جریان باشند.

[کد خبر:AJ23615]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

0 # ایرانی 1396-10-01 10:13
آدم خوشحال می شود که کار مردم روی سیستم پیش می رود و مردم نیز خوشحال می شوند که کارشان این همه راحت شده . خدا را شکر
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب