01294019.jpg

آینه جم:   تیم فوتبال پارس جنوبی  جم  تمرینات خود را در حال حاضر در شهر تهران پیگیری می‌کند و این تیم شنبه آینده برای برگزاری یک اردوی خارجی راهی کشوری اروپایی می‌شود.
قرار است شاگردان تارتار در این اردوی خارجی ۱۰ روزه در یک تورنمنت چهارجانبه با حضور تیم‌های باشگاهی این کشور خارجی شرکت کنند.
پارس جنوبی فصل گذشته با هدایت مهدی تارتار به رتبه پنجم لیگ برتر رسید.
‌بهرام رضائیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مورد وضعیت تیم پارس جنوبی گفت: سعی کردیم با همان رویکرد فصل گذشته به دنبال جذب بازیکن برویم و بازیکنان با انگیزه‌ و با کیفیتی که بار مالی زیادی هم برای باشگاه نداشته باشند جذب کنیم. تقریبا تمامی نفرات فهرست تارتار را جذب کرده‌ایم. رحمان احمدی، انتظاری از تیم خونه به خونه، فرشید پاداش از تیم شهرداری ماهشهر و محمد ستاری از ذوب آهن نفرات جدیدی هستند که در این فصل جذب کرده‌ایم. با برخی از بازیکنان فصل گذشته که مورد نظر سرمربی تیم هم بودند تمدید کرده‌ایم.
مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی در مورد اینکه انتظارها از این تیم بالا رفته و این باشگاه به دنبال چه رتبه‌ای است، عنوان کرد: بازیکنانی که در این فصل جذب شده‌اند از نظر فنی و کیفی نسبت به فصل گذشته اگر بهتر نباشند پایین‌تر نخواهند بود. البته فصل آینده لیگ دشواری پیش رو داریم. تیم‌های ذوب آهن، تراکتورسازی، سپاهان با برنامه ریزی و نفرات بهتری نسبت به گذشته وارد مسابقات شده‌اند با این حال تلاش می‌کنیم رتبه آبرومندی در فصل آینده کسب کنیم.
وی در مورد مشکلات مالی باشگاه پارس جنوبی اظهار داشت: مشکلات مالی جزیی از فوتبال ایران شده است و هیچ وقت نمی‌توان گفت مشکل مالی حل شده است و همه باشگاه‌ها مشکل مالی دارند.
مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی در مورد عمل جراحی رحمان احمدی دروازه‌بان جدید این تیم گفت:تصور می‌کنم احمدی به مسابقات لیگ برتر برسد و اکنون نیز همراه تیم تمرین می‌کند.
[کد خبر:AJ25115]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب