13971005000952_Test_PhotoH.jpeg

آینه جم:  رئیس دانشگاه خلیج فارس بوشهر گفت: متاسفانه شخص اهدا کننده زمین، زمین منابع طبیعی را به ما واگذار کرده است و بر سر مالکیت آن بحث می باشد و تا کنون مشکل آن حل نشده است.
به گزارش آینه جم، عبدالمجید مصلح بعد از ظهر امروز در جمع نمایندگان دانشجوها و تشکل های دانشجویی دانشکده فنی و مهندسی جم با اشاره به وضعیت نامناسب ساختمان این دانشکده اظهار داشت: بر اساس سیاست های وزارت علوم و در راستای سازماندهی و استاندارد سازی مراکز آموزش عالی ، تا یک سال آینده تمامی مراکزی که از استاندارد های لازم برخوردار نباشند مجوز آن ها لغو می شود.

IMG-20181226-WA0017.jpg

رئیس دانشگاه خلیج فارس بوشهر در خصوص آخرین وضعیت ساختمان دانشکده فنی و مهندسی جم  افزود: مطالعات طرح جامع ساختمان ها انجام شده و عملیات آماده سازی زمین در دست اجراست و تا یک ماه آینده به پایان می رسد و به موازات طرح برای تامین اعتبار در شورای راهبردی پتروشیمی ها مطرح می شود.
وی ادامه داد: متاسفانه شخص اهدا کننده زمین، زمین منابع طبیعی را به ما واگذار کرده است و بر سر مالکیت آن بحث می باشد و تا کنون مشکل آن حل نشده است.
مصلح اضافه کرد: از طرفی شورای راهبردی پتروشیمی ها از ما تقاضای سند مالکیت کرده و اعلام کرده اند تا سند مالکیت ارائه ندهید هیچ گونه تامین اعتباری نمی شود.
رئیس دانشگاه خلیج فارس خاطر نشان کرد: امیدواریم با پیگیری های نماینده مجلس و مسئولان شهرستان مشکلات موجود مرتفع و عملیات ساخت ساختمان دانشکده فنی و مهندسی جم آغاز شود.
[کد خبر:AJ26854]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب