1-1.jpg

 

آینه جم:  شنیده می شود برخی پزشکان ستاد بهداشت و درمان صنعت نفت در جم و عسلویه کلینیک خصوصی راه اندازی کرده اند 
این اقدام سبب تعطیلی یا کاهش خدمات درمانی درمانگاه های ستاد بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر  شده است 
مثلا در درمانگاه توحید  جم؛  متخصص پوست ،مو و  زیبائی حذف می شود یا در عسلویه درمانگاه ابن سینا تعطیل می شود
طبق  برنامه ششم توسعه این اقدام  غیر قانونی است. 
 
 
جوابیه بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر به خبر فوق
 سایت محترم خبری تحلیلی آینه جم 
 پیرو خبر درج شده در کانال اطلاع رسانی آن سایت محترم ، خواهشمند است جوابیه ذیل را جهت تنویر افکار عمومی ، اطلاع رسانی فرمایید :
۱- تعطیلی مطب متخصص پوست در درمانگاه بیمارستان توحید جم ، به خاطر قطع یک طرفه قرارداد از سوی پزشک متخصص پوست بوده و این موضوع هیچ ارتباطی با درمانگاه خصوصی پوست راه اندازی شده در شهرستان جم را ندارد. 
۲- تعطیلی درمانگاه پازارگاد منطقه عسلویه نیز به خاطر عدم پرداخت هزینه های این درمانگاه از سوی شرکت های پتروشیمی منطقه پارس می باشد. و این اقدام نیز با دستور اکید مسئولین سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت و پیرو گزارش های حسابرسی این سازمان و شرکت ملی نفت ایران ، صورت گرفته است. همچنین این درمانگاه از ابتدای دی ماه ۱۳۹۷ تعطیل شده است ولی درمانگاه خصوصی متعلق به یکی از پزشکان شاغل در صنعت نفت ، از شهریور ماه ۱۳۹۵ راه اندازی شده است . لذا ارتباط دادن این دو موضوع به هم ، کاملا مردود می باشد. 
۳- راه اندازی مطب و درمانگاه ها در بخش خصوصی ، بر اساس ضوابط و دستورالعمل های مشخص از سوی دانشگاههای علوم پزشکی صورت می گیرد و نظارت بر آن نیز بر عهده معاونت درمان دانشگاه می باشد. لذا پیشنهاد می شود در صورتی که اقدامی بر خلاف قانون در این بخش صورت گرفته است ، مستندات مربوطه را جهت پی گیری و اقدام به معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ارائه فرمایید. 
روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر
[کد خبر:AJ26946]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

0 # سلام 1397-10-12 18:40
آزمون استخدامی بیمارستان توحید جم به کجا رسید ؟ ما سر کاریم!
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب