thCASwwG6D7H.jpg

 

آینه جم  - رئیس امور آمار، برنامه ریزی و تامین نیروی انسانی سازمان اداری کشور از آغاز فرایند ثبت‌نام ششمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور از اوایل هفته آینده خبر داد.
به گزارش آینه جم؛  علی‌الله قنبری در ارتباط تلفنی با رادیو جوان افزود:​ تاکنون ۲۰ دستگاه اجرایی ظرفیت خود را برای برگزاری این آزمون اعلام کرده اند که این ظرفیت به ۴ هزار و ۳۰۰ نفر رسیده است و چند دستگاه دیگر نیز تا چند روز آینده ظرفیت خود را اعلام می کنند و ظرفیت جذب در این آزمون حدود ۵ هزار نفر خواهد بود.
وی گفت: شرایط شرکت کنندگان در آزمون براساس ماده ۴۲ قانون مدیریت خدماتی کشوری است و علاوه بر شرایط عمومی برخی دستگاه ها برای جذب این افراد شرایط اختصاصی هم دارند.
قنبری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا در این آزمون امتیازی برای جذب ساکنان مناطق محروم درنظر گرفته شده است؟​ افزود: ما در آزمون های قبلی بحث بومی‌گزینی را داشتیم اما با توجه به نظر دیوان عدالت اداری و تاکید دیوان مبنی بر اینکه باید عدالت استخدامی درنظر گرفته شود در این دوره از آزمون بومی‌گزینی نداریم و همه شرکت کنندگان در شرایط یکسان با هم به رقابت می‌پردازند.
 
اولین اطلاعیه رسمی ششمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی

ضمن آرزوی موفقیت بدینوسیله به اطلاع میرسانیم: ثبت نام ششمین امتحان مشترک فراگير دستگاههای اجرايی كشور برای جذب در 20 دستگاه اجرايی از روز یکشنبه مورخ 30 دی ‌ماه 1397 از طريق سایت اینترنتی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی آغاز می شود و در روز سه شنبه مورخ 9 بهمن ‌ماه 1397 خاتمه می یابد.

سازمان های ششمین امتحان مشترک فراگير:

سازمان امور اراضی کشور
بانک ملی ایران
بنیادشهید و امور ایثارگران
دیوان عدالت اداری
روزنامه رسمی کشور
سازمان امور مالیاتی کشور
سازمان بهزیستی کشور
سازمان تعزیرات حکومتی
سازمان ثبت اسناد و املاک کشور
سازمان جنگل‌ها
مراتع و آبخیزداری کشور
سازمان حفاظت محیط زیست
سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران(ایرنا)
سازمان شیلات ایران
سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها
شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور(مادر تخصصی)
مرکز اورژانس تهران
وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی
وزارت صنعت، معدن و تجارت
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
وزارت ورزش و جوانان

داوطلبان متقاضی استخدام می توانند جهت آگاهی از اطلاعات و جزئیات مربوط به شرایط احراز (رشته‌ها، مقاطع تحصیلی و سایر شرایط) و شغل محل‌های استخدام در هر یک از دستگاههای یاد شده، به دفترچه راهنمای آزمون که از تاریخ 30 دی ماه منتشر خواهد شد، در سایت www.hrtc.ir) مراجعه نمایند.

[کد خبر:AJ27149]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب