ashnai-ba-ostan-boushehr.jpg

 

آینه جم:  فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت : فرد 35 ساله ای در "دشتستان" در حین تیراندازی در عروسی براثر بی احتیاطی جانش را از دست داد .
 
به گزارش آینه جم؛  سردار "خلیل واعظی" گفت : پس از دریافت گزارش تیرخوردگی در مراسم عروسی در روستای "دهرود علیا" از توابع شهرستان دشتستان بلافاصله تیم گشت انتظامی بخش" ارم" به محل مورد نظر اعزام شد.
وی افزود :برابر بررسی های اولیه مشخص شد  فرد 35 ساله ای به هویت "ع "شب گذشته در جشن عروسی با اسلحه ای که در دست داشته چندین نوبت اقدام به تیراندازی می کند. 
وی افزود : زمانی که مهمانان در حال کادو دادن به عروس و داماد بودند این فرد اسلحه مسلح را کنار خودش گذاشته و سرگرم تماشای مراسم می شود .
سردار واعظی تصریح کرد: به گفته شاهدان ، کودک خردسال این فرد که کنار پدرش ایستاده بود در حین بازی با اسلحه ماشه را فشار داده که با شلیک تیر سمت چپ گردن و مغز پدرش را متلاشی می کند .
فرمانده انتظامی استان بوشهر با ابراز تاسف شدید از بروز این حادثه گفت : تنها راه موثر جهت پیشگیری از وقوع چنین حوادث خونبار و فاجعه آمیزی همکاری همه جانبه مردم و صاحبان عروسی است . 
وی بیان کرد :ضربات و لطمات روحی و روانی،  ترس و وحشت زنان و کودکانی که شاهد چنین حوادثی هستند جبران ناپذیر و به سختی قابل درمان  خواهد بود .
سردار واعظی با بیان اینکه تحقیقات در مورد این حادثه ادامه خواهد داشت خاطرنشان کرد: اسلحه مورد استفاده از نوع" برنو "و مجوز دار بوده که بوسیله پلیس توقیف شد.
 
عامل درگیری منجر به قتل در گناوه  بلافاصله دستگیر شد
 
فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت : درگیری و چاقوکشی دو مسافر نوروزی در" گناوه" منجر به مرگ یکی از آنها شد که قاتل بلافاصله بوسیله پلیس دستگیر شد.
سردار "خلیل واعظی "گفت:ساعت 4بامداد روز یکشنبه 5فرودین از طریق تماس مردمی با مرکز فوریت های پلیسی 110 یک مورد درگیری و چاقو خوردگی به پلیس گزارش شد.
وی اضافه کرد:با حضور گشت پلیس به محل مورد نظر مشخص شد در  پی درگیری دو جوان مسافر در پشت پارک "هنرمندان" گناوه فردی به هویت" ر "بر اثر ضربات چاقو جانش را از دست داده است .
به گفته این مقام ارشد پلیس :قاتل فردی به هویت" ع" بود که بلافاصله به همراه آلت قتاله دستگیر شد .
وی با بیان اینکه قاتل و مقتول هر دو اهل یکی از شهرهای استان فارس هستند که به همراه تعدادی دیگر از دوستانشان بصورت مجردی به گناوه آمده بودند اظهار داشت :متهم دستگیر شده ضمن اعتراف به قتل دوست خود علت آن را عصبانیت ناشی از دعوا و مشاجره عنوان کرد.
 
[کد خبر:AJ27853]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب