13971015000491_Test_PhotoH.jpg

 

 

آینه جم؛   مدیر آموزش و پرورش شهرستان جم گفت: برای اینکه آموزش و پرورش به یک گفتگوی اجتماعی تبدیل شود باید فلسفه آموزش و پرورش در دانشگاه ها تدریس شود.
به گزارش آینه جم؛   خلیل نیکخواه در حاشیه سی و چهارمین اجلاس سراسری روسا و مدیران در گفتگو با خبرنگار اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه برای تبدیل شدن آموزش و پرورش به گفت‌و‌گوی اجتماعی باید رسانه ملی تولیدات بیشتری برای دستگاه تعلیم و تربیت داشته باشد، اظهار کرد: ارتباط قوی تر و گسترده تر اولیا با مدارس، اختصاص درس مرتبط با فلسفه آموزش و پرورش در سبد درسی تمامی رشته های دانشگاهی و بازنگری در قوانین و کارکرد شوراهای آموزش و پرورش از دیگر راه‌های رسیدن به این هدف است.
وی با اشاره به هدف طرح بوم برای آماده کردن دانش آموزان در زندگی آینده و آموزش مهارت های زندگی،فنون و حرفه های گوناگون جهت ایجاد بهره وری و رشد تولید و اشتغال، خاطرنشان کرد: مدارس این شهرستان در راستای عملیاتی کردن این طرح فعالیت‌هایی همچون آموزش پرورش قارچ، گل ها و گیاهان زینتی و گلاب گیری، پرورش و کاشت سبزی، آموزش باغبانی انجام داده اند.
نیکخواه در خصوص اقدامات انجام شده در این شهرستان در دولت‌های یازدهم و دوازدهم عنوان کرد: کلنگ زنی، تکمیل و بهره برداری از ۱۸۱ کلاس درس در قالب ۳۰ مدرسه، احداث و بهره برداری از سه سالن ورزشی و سه زمین چمن مصنوعی، تجهیز ۱۰۰ درصدی مدارس به سیستم سرمایشی در این شهرستان انجام شده است.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان جم ادامه داد: تجهیز ۷۰ درصد مدارس به شوفاژ و رادیاتور و ۳۰ درصد به بخاری های تابشی ایمن و احداث بزرگترین مجتمع آموزشی رفاهی خیرساز جنوب استان بوشهر با زیربنای ۲۵۰۰ مترمربع با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی خدمات مهم آموزش و پرورش در هفت سال اخیر بوده است.
[کد خبر:AJ33635]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب