0200.jpg

 

 

آینه جم-طی آئینی با حضور مسولین شهرستان کنگان و ائمه جمعه بندر سیراف شهردار جدید سیراف معارفه شد.

به گزارش آینه جم به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی بندرسیراف،در آئینی با حضور‌ فرماندار شهرستان کنگان ، معاون عمرانی فرماندار ، بخشدار ، امام جمعه بخش سیراف ، امام جمعه اهل سنت ، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر سیراف ، شهردار کنگان ، فرماندهان نظامی و انتظامی و دیگر مسئولین شهرستان و شهری ، داریوش پالیزدان به عنوان شهردار جدید سیراف معرفی شد.

در پایان از زحمات مهندس ناصر باسیره که بیش از یک سال عهده دار سرپرستی شهرداری بندر سیراف بودند ، تقدیر و تشکر بعمل آمد .

 

-امام جمعه بندرسیراف گفت:شهرباستانی سیراف دارای قدمت تاریخی زیادی است لذا باید پیگیر ثبت جهانی آن باشیم.


،حجت الاسلام و المسلمین محمد صادق عاشوری در آیین تکریم و معارفه شهردار سیراف با تسلیت اربعین حسینی اظهارداشت:از دیدگاه مکتب حیات بخش اهل بیت(ع) خدمتگذاری به مردم حد و مرزی ندارد و یکی از مهمترین خواسته‌ها و آرزوهای ائمه، خدمتگذاری بیشتر برای مردم است.

امام جمعه شهر سیراف با اشاره به قدمت تاریخی این شهر افزود:شهرسیراف دارای ظرفیت بسیار خوب گردشگری است لذا شهردار جدید تمام تلاش خود را برای استفاده از این ظرفیت به کار گیرد.

وی گفت:سیراف داری قدمت تاریخی و باستانی زیادی است لذا باید پیگیر ثبت جهانی آن باشیم.

عاشوری با بیان اینکه شهرداری به عنوان یک دستگاه کلیدی است عنوان کرد:باتوجه به استقلالی که شهرداری دارد این استقلال فرصت ابتکار برای آن را به وجود می‌آورد.

امام جمعه اهل سنت نیز گفت:در هرجای این کشور اسلامی با هرپست و مقامی که باشیم تا لحظه آخر خدمتگذاری کنیم و اگر از دست ما خارج است با رفتار خوب با ارباب رجوع رفتار کنیم.

شیخ افروز عنوان کرد:همه دستگاه‌های بخش سیراف با شهردار جدید همکاری کنند تا بتوانیم از ظرفیت‌های موجود در این شهر نهایت استفاده کنیم./ ثلاث

[کد خبر:AJ33890]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب