2661477.jpg

 

 

آینه جم: فرماندار جم گفت: در جلسه هیات وزیران برای رفع تنش آبی استان بوشهر و تکمیل پروژه آبرسانی سیراف-جم ۵۰ میلیارد تومان اعتبار تصویب شد.
به گزارش آینه جم ؛ محمد حسینی در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران که به منظور بررسی و مقابله با بحران آب و برق در تابستان پیش رو برگزار شد اظهار داشت: کاهش شدید بارش باران در فصل آبی جاری، شرایط تامین آب شهرستان را شکننده ساخته است.
وی با تاکید بر لزوم صرفه جویی مردم و دستگاه های اجرایی در مصرف آب تصریح کرد: تدابیر ویژه ای برای تامین آب پایدار شهرستان جم دیده شده اما نیازمند همکاری همه مردم و مسئولان برای عبور از تابستان پیش رو هستیم.
حسینی همچنین با بیان اینکه کم آبی سدهای کشور، تامین برق پایدار در تابستان را هم با مشکلاتی مواجه می کند از مردم خواست در مصرف برق صرفه جویی لازم را داشته باشند تا با خاموشی مواجه نشویم.
** آوای بوشهر
[کد خبر:AJ35579]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

+1 # عضو کمال طلب جامعه 1400-02-07 03:40
پروژه آبرسانی جم چیزی بوده که تا تونستن ازش نون خوردن یه عده. تا زمانیکه این عزیزان از بیت المال و حق مردمان محروم زده ی جنوبی سیر نشوند باید سفره های زیرزمینی شهرستان خشک و خشکتر شوند.
(ادمین محترم به کسی خاص اشاره نشده پس نشر کن با تشکر)
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+1 # شهروند 1400-02-07 13:55
جناب اقای فرماندار پروژه شیرین سازی آب خلیج فارس و انتقال سالانه بیش از 200 میلیون متر مکعب در حال حاضر به استانهای کویری و مرکزی ایران که مدتها پس از پروژه ابرسانی جم که در مقابل آن بسیار ناچیز است مدتهاست به بهره برداری رسیده است طول خط انتقال بیش از هزار کیلومتر و اندازه قطر لوله انتقال اب خدا می داند واقعا جای سئوال و تاسف داره در استانی که رو گنج خوابیده اینچنین تزریق و صدقه اعتبار بر ای انجامش باشید.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب