00000000000000000000000000003081305-72628603.jpg

آینه جم: پتروشیمی پردیس عسلویه، علت برگزاری آزمون استخدامی این شرکت را در شیراز، «دوری از هر گونه شائبه» عنوان کرده و واکنش رسانه‌ها به این موضوع را «حاشیه‌سازی» خوانده است.

به گزارش آینه جم، آزمون استخدامی شرکت پتروشیمی پردیس عسلویه به منظور جذب ۲۵ تکنسین محوطه بهره برداری از بین فارغ التحصیلان رشته‌های عملیات پتروشیمی و صنایع شیمیایی در مقطع کاردانی فردا(جمعه ۲۶ آذر) برگزار می‌شود.

برگزاری این آزمون در شیراز واکنش‌هایی را در میان رسانه‌های استان بوشهر داشت.

حالا، روابط عمومی شرکت پتروشیمی پردیس در پاسخ به آنچه که «حاشیه سازی برای آزمون استخدامی» این شرکت خوانده جوابیه‌ای داده که جالب است.

در بخشی از این مطلب آمده که آزمون استخدامی اخیر با «حاشیه‌سازی» و «بی‌انصافی» برخی از رسانه‌ها همراه شده در حالی که نگاه مجموعه مدیریت پتروشیمی پردیس حفظ بی طرفی، شایسته گزینی و جلوگیری از هرگونه تبعیض و بی عدالتی است.

شرکت پتروشیمی پردیس عنوان کرده است که در این آزمون، نیروی انسانی مورد نیاز خود را از بین واجدین شرایط بومی جذب می‌کند و براساس قوانین ابلاغی وزارت نفت داوطلب بومی فردی است که متولد یکی از شهر‌های استان بوشهر و شعاع ۱۵۰ کیلومتری عسلویه (در محدوده استان‌های هرمزگان و فارس) باشد و یا دیپلم خود را در این شهرها دریافت کرده باشد.

در «جوابیه» این شرکت، نوشته شده: «پتروشیمی پردیس برای دوری از هر گونه شائبه که برخی از دلسوزان بومی مطرح می‌کردند، آزمون را خارج از حوزه منطقه و در شهر شیراز که یکی از قطب‌های علمی جنوب کشور است برگزار می‌نماید. به همین منظور با دانشگاه آزاد اسلامی کشور مذاکراتی به عمل آمد و مقرر شد با مدیریت و نظارت آنها، این آزمون در دانشگاه آزاد اسلامی شیراز برگزار شود».

روابط عمومی شرکت پتروشیمی پردیس در حالی که بیش از ۸۰ درصد شرکت کنندگان در آزمون استخدامی این پتروشیمی را افراد بومی شهر‌های استان بوشهر عنوان کرده، گفته برای رفت و آمد این افراد از شهر‌های عسلویه، کنگان و جم به محل برگزاری آزمون وسیله نقلیه مناسب تدارک دیده است.

این شرکت اعلام کرده همان طور که ثبت نام در آزمون رایگان بوده رفت و آمد به محل آزمون هم رایگان است.

روابط عمومی شرکت پتروشیمی پردیس مدعی شده: این شرکت در سال‌های اخیر فراتر از تکالیف قانونی خود بیش از ۹۵ درصد از نیروی انسانی مورد نیاز را از بین جوانان مستعد و بومی منطقه جذب، و از ظرفیت آن‌ها در جایگاه‌های تخصصی و بدنه مدیریتی مجموعه استفاده کرده است.

خبر مرتبط: 
[کد خبر:AJ37641]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

0 # محمد علی 1400-09-26 09:45
شایسته گزینی :cry:
طرف یکسال نیست مدیرعامل شده کل استخدامی هاش و از یاسوج آورده و با همین فرمون یکسال دیگه آمار اشتغال در یاسوج و نورآباد صفر میشه
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب