000000000000000000000000000000000000000000000000000000000007.jpg

 

اینه جم/ شهردار جم گفت: با اقدامات و تصمیمات ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهرداری، شهر جم آماده استقبال از مهمانان نوروزی می شود.
سید خلیل حسین زاده شهردار جم بیان داشت: در ۲ سال اخیر به واسطه شیوع ویروس کرونا سفرهای نوروزی انجام نمی شد و محدودیت های کرونایی هم مانع از بسیاری از فعالیت ها شد.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه امسال احتمال سفرهای نوروزی وجود دارد و شهر جم نیز هر ساله میزبان هزاران مسافر می باشد، تمامی تمهیدات لازم پیش‌بینی شده تا هموطنان عزیز سفر خاطره انگیزی به بام استان بوشهر داشته باشند.

شهردار جم افزود : شهرداری هر ساله در راستای استقبال از سال نو مجموعه اقداماتی را در راستای زیبا سازی و نورپردازی سطح شهر در دستور کار خود قرار می داد که امسال مسافران فضای متفاوتی تجربه خواهند کرد.

حسین زاده ادامه داد : با رنگ آمیزی، گل کاری و زیبا سازی بلوارها و میادین سطح شهر جم به استقبال نوروز می رویم.

وی یادآور شد: نظافت و رفت و روب سطح شهر، لکه گیری معابر اصلی، گل کاری میادین و پارک های سطح شهر، رفع مشکلات سرویس بهداشتی پارک ها، رنگ آمیزی جداول، خط کشی معابر و نصب علائم ترافیکی، رفع مشکل روشنایی پارک ها، نصب پرچم ها و المان های نوروز از جمله اقداماتی است که از چندین ماه پیش در دستور کار شهرداری و شورای اسلامی شهرجم قرار گرفته است.

*شهردار جم با اشاره به روز ۲۵ اسفند، به عنوان روز جم افزود تلفیق روز جم و بهار طبیعت فرصتی ایجاد کرده است که علاوه بر فضای بهاری ، شهر با یک حال و هوای فرهنگی خاص نیز قرار گیرد.

حسین زاده ادامه داد؛ با آماده سازی سطح شهر و اجرای طرح های زیبا سازی همه تلاش خود را بکار خواهیم بست تا نوروز متفاوت و خاطره انگیزی برای همشهریان و همه مهمان رقم بزنیم.
وی طبیعت زیبای بهاری، باغ های مرکبات و نخیلات ، فرصت های گردشگری طبیعی، گردشگری صنعتی، نزدیکی به دریا را از فرصت های دانست که می تواند جم را به مقصدی برای مهمانان نوروزی تبدیل کند.

[کد خبر:AJ38333]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب