IMG-20220409-WA0005.jpg

 

 

آینه جم: رئیس شورای اسلامی شهرستان جم از رفع 95 درصدی مشکل اراضی موات (دولتی) که مشکلات زیادی را برای شهروندان به وجود آورده بود خبر داد.

سید جلال حق شناس امروز در گفت وگو با خبرنگار آینه جم ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: یکی از مشکلات جدی شهروندان طی یک سال اخیر موضوع اراضی موات بوده که دغدغه جدی مردم و مسؤولان بوده است.

رئیس شورای اسلامی شهرستان جم افزود: موضوع اراضی موات که مساحت زیادی از محدوده شهرهای شهرستان جم را در برگرفته بود برای بسیاری از شهروندان مشکلات جدی را به وجود آورده بود و روند توسعه شهرها را نیز با چالش جدی مواجه کرده بود.

وی از رفع مشکل اراضی موات در شهرهای بهارستان، ریز و انارستان خبرداد و گفت: با پیگیری های جدی و شبانه روزی؛ 95 درصد از مشکل اراضی موات (دولتی) رفع شده و مردم طی دو سه هفته آتی می توانند جواب استعلامات خود را دریافت نمایند.

حق شناس با تقدیر از همراهی ها و پیگیری های وزیر راه و شهرسازی که دستور اکید ایشان نقشی اساسی در این زمینه داشت و همچنین از پیگیری های نماینده ولی فقیه و امام جمعه بوشهر،امام جمعه جم،نماینده جنوب استان بوشهر ، فرماندار شهرستان جم و رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کنگان بیان کرد: فرماندار شهرستان جم نقشی مهم در رفع این مشکل داشت و موضوع اراضی موات طی چند ماه اخیر در دستور کار قرار داد و در جلسات مختلف و سفر آیت الله رئیسی به استان بوشهر و در دیدار با وزیر راه و شهرسازی مورد پیگیری ویژه قرار گرفت و خوشحالیم خبر رفع مشکل اراضی موات را در این ماه مبارک به مردم داده ایم.

[کد خبر:AJ38568]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب