0202.jpg

 

آینه جم؛ برنامه شکوه مهربانی توسط کمیته مسولیت های اجتماعی پتروشیمی جم با هدف توزیع بسته معیشتی بین مددجویان کمیته امداد با حضور مسوولان برگزار شد. 
به گزارش آینه جم؛ پتروشیمی جم در آغاز دهه کرامت،  در راستای مسئولیت های اجتماعی  ۱۵۰۰ بسته معیشتی برای توزیع بین مددجویان کمیته امداد امام خمینی( ره)چهار شهرستان جنوبی  تقدیم کمیته امداد کرد
این برنامه به میزبانی پتروشیمی جم با حضور نماینده مجلس، معاون استاندار، مشاور مدیر کل کمیته امداد، مدیر عامل شرکت پتروشیمی جم و جمعی از مسئولان محلی برگزار شد .
دکتر احسان پوری رئیس کمیته مسئولیت های اجتماعی شرکت پتروشیمی جم در این مراسم با بیان اینکه وظیفه شرکت است در خدمت مردم منطقه باشد افزود: امروز ۱۵۰۰ بسته خوراکی ارزشمند بین مددجویان کمیته امداد توزیع می شود. 
پوری افزود : در مجموعه پتروشیمی جم همه عاشقانه  دوست داشتند در این شرایط اقتصادی این مهم انجام گیرد و همه همکاری کردند تا کمتر از یک ماه بسته ها آماده شود 
رئیس روابط عمومی پتروشیمی جم خدمت به مردم منطقه را رضایت خاطر  و افتخاری برای شرکت دانست و ابراز امیدواری کرد دین مان به مردم منطقه ادا کنیم.
انیژپور مشاور مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر، باستی معاون استاندار و احمدی نماینده منطقه در  مجلس شورای اسلامی در سخنانی در این مراسم  از این اقدام شرکت پتروشیمی جم تقدیر و تجلیل کردند و خواستار اقدامات همه  شرکت های پتروشیمی در زمینه مسئولیت های اجتماعی شدند.
مهندس قنبریان مدیر عامل شرکت پتروشیمی جم نیز در این مراسم اجرای مسئولیت های اجتماعی را وظیفه شرکت دانست و برگزاری این مراسم را نمایش رویکرد شرکت در زمینه تعاملات اجتماعی دانست.
مدیر عامل پتروشیمی جم خدمت به مردم منطقه را فرصت و غنمیت دانست و گفت همه شرکت ها در این گونه برنامه ها همکاری کنید 
قنبریان پتروشیمی جم را عضو فعال شورای راهبردی پتروشیمی های پارس عنوان کرد و تاکید کرد هر برنامه ای یا مصوبه ای در زمینه مسئولیت های اجتماعی داشته باشند پتروشیمی جم به عنوان شاگرد ممتاز  در خدمت شورای راهبردی پتروشیمی های پارس خواهد بود
گفتنی است در پایان این مراسم بسته های معیشتی برای توزیع بین مددجویان کمیته امداد تحویل ایشان شد.
 
 
به گزارش آینه جم؛  پتروشیمی جم از شرکت‌های پیشرو در انجام فعالیت‌های خیرخواهانه و عمل به تعهدات حوزه مسئولیت‌های اجتماعی است که طی سال‌های گذشته در زمینه‌های مختلف با محیط پیرامونی تعامل مثبتی داشته است.
 
این شرکت در راستای افزایش و تقویت همکاری و تعاملات با منطقه پیرامونی اقداماتی همچون کمک به ازدواج جوانان، احداث منازل مسکونی، تهیه جهیزیه نوعروسان تحت پوشش، اجرای طرح حمایت تحصیلی (بورسیه تحصیلی) با رویکرد سرمایه‌گذاری اجتماعی ویژه دانش‌آموزان، دانشجویان و نخبگان علمی منطقه، تهیه تبلت برای دانش آموزان در ایام کرونا و آموزش‌های مجازی، کمک به درمان بیماران صعب العلاج، تجهیز بیمارستان عسلویه و... را انجام داده است.
 
 

۲۰۲۲۰۵۳۱_۱۱۲۰۵۹.jpg

۲۰۲۲۰۵۳۱_۱۱۱۰۱۲.jpg

۲۰۲۲۰۵۳۱_۱۰۱۸۲۲.jpg

۲۰۲۲۰۵۳۱_۰۹۴۹۲۵.jpg

۲۰۲۲۰۵۳۱_۰۹۴۹۲۱.jpg

[کد خبر:AJ38990]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب