888k.jpg

 

 

به گزارش آینه جم به نقل از روابط عمومی پتروشیمی جم‌پیلن، مدیر عامل این شرکت مهندس گنجی با ارسال پیامی ۲۲ بهمن ماه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران را گرامی داشت.
متن پیام به این شرح است:
خانواده بزرگ پتروشیمی جم‌پیلن 
۲۲ بهمن ماه سالروز عزت، مردم سالاری، استقلال و آزادی ایران اسلامی است؛ روزی که می‌توان از همه ارکان انقلاب در رسیدن به موفقیت درس آموزی کرد و از آن برای پیشرفت و پیشبرد کارها الگوبرداری نمود.
انقلاب اسلامی ایران نتیجه‌ی رهبریِ فرزانه‌ای وارسته چون حضرت امام خمینی(ره) و پیروی مردمی آگاه است که توانست با اتحاد و همدلی، ایران را در مسیر درست توسعه قرار دهد؛ ایرانی که امروز  به آن می‌بالیم و بسیاری از مردم دنیا، اقتدار، استقلال و امنیتش را آرزو می‌کنند.
یکی از آموزه‌هایی که انقلاب اسلامی ایران برای ما در رابطه با رسالت تولیدی جم‌پیلن داشت، در زمان تحريم‌های ظالمانه خود را نشان داد؛ زمانی که با رهبری‌ها و راهبردهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و اعطای روحیه خودباوری در جامعه از سوی ایشان، تحریم‌ها را بدل به فرصت‌هایی برای خودکفایی و بومی سازی دانش تولیدی نمودیم و اجازه ندادیم حتی لحظه‌ای تولید به دلیل مشکلاتی از این دست متوقف گردد. و امروز پتروشیمی جم‌پیلن با همه اعضای خانواده‌ی ارزشمندش در حالی ۲۲ بهمن ماه را جشن می‌گیرد که موفق شده است در حوزه‌های تولید، فروش و سودآوری به موفقیت‌های کم نظیری دست یابد.
لذا فرصت را مغتنم می‌شمرم و فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران را به کلیه تلاشگران حوزه صنعت به ویژه همکاران گرانقدرم در شرکت پتروشیمی جم‌پیلن تبریک عرض می‌نمایم و از خداوند بلندمرتبه سلامتی و شادمانی شما و خانواده محترمتان را در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) مسئلت دارم.
با احترام
رضا گنجی 
مدیر عامل و نائب رئيس هيات مديره شرکت پتروشیمی جم‌پیلن
[کد خبر:AJ44597]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب