kandida_majles_a3_01.jpg

 

 

اینجانب نادر گنجی معروف به «شیخ محمد گنخکی» متولد سال ۱۳۴۳ روستای «دمیگز» از شهرستان دیر هستم.
 دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد می باشم، دبستان را در روستای دمیگز و دبیرستان را در بخش دیر گذراندم. 
 در راهپیمایی‌های نهضت انقلاب اسلامی حضور[ در آن زمان] حضور فعال داشتم که به همین دلیل بازداشت شدم و با ضمانت کدخدا آزاد شدم در جریان همین راهپیمایی‌ها، سمنبر عالی‌پور و احمد حیدری در سوم محرم به درجه شهادت نائل شدند. 
سال ۱۳۶۰ در پایگاه ۵۶ هوابرد شیراز آموزش دیدم و بعد از ۴۵ روز آموزش به جبهه‌های جنگ اعزام شدم و از آنجا به منطقه تنگ جذابه اعزام شدم.  سال ۱۳۶۱ به شیراز برگشتم. 
در حوزه علمیه مشغول به تحصیل شدم. بعد از یک سال به قم رفتم و وارد مدرسه الهادی شدم.  در آنجا زیر نظر آیت الله مشکینی درس سطح را تمام کردم. درس خارج را در محضر آیت الله العظمی لنکرانی و آیت الله العظمی مکارم شیرازی درس اخلاق را در محضر آیت الله مظاهری و تفسیر آیت الله جوادی املی گذراندم. 
سپس به شهرستان دیر برگشتم و در سال ۱۳۷۳ مسئول بنیاد شهید شهرستان دیر شدم.  ۴ سال رئیس بنیاد شهید شهرستان دیر بودم و همزمان مسئولیت امام جمعه موقت  نیز بر عهده داشتم. 
سه دوره به عنوان ریس هیئت نظرات بر انتخابات شهرستان دیر، انجام وظیفه نمودم. سپس از سمت بنیاد شهید استعفا دادم. به قم برگشتم و به پیشنهاد آیت الله حسینی بوشهری، مدیریت مدرسه امام صادق قم [به مدت دو سال] بر عهده گرفتم. 
سپس به پیشنهاد شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور و آیت الله حسینی بوشهری به بوشهر برگشتم. ۸ سال امام جمعه دیلم شدم. در آنجا مسائل زیادی بین اصلاح طلب‌ها و اصولگرایان وجود داشت که توانستم همه را با هم متحد کنم و جمع بسیار خوب و دوست داشتنی به وجود بیاورم و مردم را با هم یک دل سازم. 
در شهرستان دیلم توانخواهان[بهزیستی] زیادی وجود داشتند؛ با کمک آقای افراشته استاندار وقت، برای این افراد اشتغال فراهم کردیم و زمینه ازدواج آنها را مهیا ساختیم ؛ به آنها مسکن دادیم و همه آنها را به سامان رساندیم. بعد از ۸ سال، پیشنهاد امام جمعه عسلویه را پذیرفتم.
 توانستم طی سه سالی که در عسلویه بودم با وحدتی که بین اهل سنت و دوستان شیعه به وجود آورم. 
با پیگیری‌های مدام، بخش عسلویه را به شهرستان ارتقاء دهم. در آنجا شورای زکات اهل سنت را راه اندازی کردم که تا کنون نیز برقرار است.  اولین پایگاه بسیج را در عسلویه تشکیل دادم و برای اولین بار فرمانده پایگاه بسیج بودم. امام جمعه اهل سنت عسلویه نیز جانشین بنده بود. در آنجا صفا و صمیمیت مثال زدنی بین دوستان اهل سنت و  دوستان شیعه به وجود آوردم.  صندوق قرض الحسنه حضرت علی اکبر برای مساعدت ازدواج جوانان تشکیل دادم. 
سپس به جم رفتم و ۸ سال امام جمعه شهر جم بودم. در آنجا توانستم با یک ایده اثرگذار، نخبگان شهر جم را در قالب «ستاد سرمایه های استانی شهر جم» گِرد هم آورم و از ایده های جوانان به صورت جدی استفاده کنم. 
 تیم پارس جنوبی را با استفاده از ظرفیت صنعت پتروشیمی و نفت و حمایت آنها به لیگ برتر فرستادیم. 
سپس امام جمعه شهرهای گله‌دار ، اسیر و فال شدم. در آنجا نیز مشکلات زیادی وجود داشت که با پیگیری‌های اینجانب به سرانجام رسید؛ مثلاً پروژه بیمارستان گله‌دار که نیمه کاره متوقف بود، به حمدلله تکمیل و افتتاح شد. بعد از چهار سال و چهار ماه بنا به پیشنهاد بزرگان استان و ظرفیت های موجود در حوزه جنوب وارد کارزار انتخابات شدم تا به صورت گسترده به جامعه پیرامونی خدمت بیشتری انجام دهم.
[کد خبر:AJ44753]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

-1 # علی حیدری 1402-12-08 00:32
با سلام
حاج آقای گنجی ، مرد شریفی هستند و برایشان آرزوی موفقیت دارم
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب