000000000010WA0027.jpg

 

 

آینه جم- غلامرضا جمشیدی طی صدور پیامی بمناسبت روز کار و کارگر، این مناسبت را گرامی داشت.
به گزارش « آینه  جم » در متن پیام صادره می خوانیم:
"بسمه تعالی"
وَأَنْ لَيْسَ لِلْإِنْسَانِ إِلَّا مَا سَعَى، و به راستی که برای انسان بهره ای نیست جز آنچه تلاش کرده باشد و از نعمتی برخوردار نگردد جز با کار و کوشش خود.
۱۲ اردیبهشت که در تقویم به نام "کار و کارگر" مزین شده، نه تنها مجالی برای قدرشناسی از مردان و زنانی است که دلاورانه در رزمگاه نابرابر پیکار اقتصادی، ردای پایمردی بر تن کرده و بار سنگین به حرکت درآوردن چرخه اقتصاد و معیشت کشور و ملت را بر دوش می کشند، بلکه نشانی از اهمیت اکرام و تکریم این قشر زحمتکش جامعه است. مگر نه اینکه پیامبر اسلام (ص) بر دستان مبارک کارگری بوسه زده و در احادیث و روایات بسیاری بر تکریم این عزیزانِ بزرگوار تاکید شده است.
کارگران، این قشر معزز جامعه که نقشی بی بدیل در عرصه توسعه و پیشرفت کشور داشته و در کشور همچون ایران با ذخایر استراتژیک نفت و گاز، هماره در حال افتخارآفرینی بوده اند، بیرق رشد اقتصادی را سرفرازانه، استوار برافراشته اند.
لذا به سهم خود از تمام رشادت های بزرگ مردان و زنان باشرف (چه در شرکت معظم پتروشیمی هنگام و چه در جای جای این مرز بوم) که به زعم بنده، آحاد ملت و جامعه مدیون و مرهون تلاش و مجاهدت های آنانند، قدردانی می نمایم و در سالی که به نام سال "جهش تولید با مشارکت مردم" نامیده شده، دستان یکایک شما عزیزان را به گرمی می فشارم، باشد که این زمان، فرصت تجدید عهدی میان ما باشد برای رشد و بالندگی ایرانی سربلند بر فراز قله های نام‌آوری.
غلامرضا جمشیدی
نائب رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت پتروشیمی هنگام
[کد خبر:AJ45556]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب