00000000100759.jpeg

 

به گزارش آینه جم ؛ در آیین تجلیل از فعالان فضای رسانه ای استان و دست اندرکاران برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی که صبح امروز ( سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه) به میزبانی استانداری بوشهر و با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری بوشهر ، فرمانداران شهرستانهای استان و فعالان رسانه ای و مردمی برگزار گردید از تلاش های دکتر شیخان ، مدیرعامل پازارگاد به عنوان شرکت پیشتاز شورآفرینی در عرصه انتخابات تقدیر به عمل آمد.

در این آیین دکتر پورات، رییس ستاد انتخابات استان بوشهر با اشاره به افزایش مشارکت جامعه صنعت استان بوشهر در انتخابات مجلس خبرگان و رهبری گفت: مدیران صنعت در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی با جدیت تمامی در بحث جهاد تبیین ، شورآفرینی و ایجاد زمینه جهت برگزاری انتخابات باشکوه پای کار بودند، که این همدلی قابل تقدیر است.

وی تصریح کرد؛انتخابات اسفند ماه ۱۴۰۲ از اهمیت ویژه ای برخوردار بود و در همین راستا رسانه ها با فعالیت مستمر در حوزه تبیین و در جهت امیدآفرینی بر تهاجم دشمن به خوبی نقش آفرینی کردند که از زحمات آنان قدردانی می کنم.

مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد نیز در این نشست با ارایه گزارشی به بیان فعالیت های صورت گرفته از سوی شرکت پازارگاد و شرکت های پتروشیمی مستقر در منطقه پارس در راستای ایجاد شور انتخاباتی پرداخت و گفت: در بازه زمانی یک ماهه منتهی به انتخابات ، شرکت پازارگاد در دهکده گردشگری با برگزاری جشن انقلاب ، میزبان ۵۶ هزار نفر از کارکنان و خانواده های محترم صنعت پتروشیمی بود و در کنار این برنامه ها اجرای همایش های رای اولی ها در جنوب استان بوشهر ، مشارکت و تامین اقلام مورد نیاز ستاد های انتخابات جنوب استان ، برگزاری نشست های بصیریتی و تبیینی و نشست ها و تورهای خبری و رسانه ای از دیگر فعالیت های صنعت پتروشیمی در جنوب استان بوشهر بوده است.

دکتر شیخان در این نشست با اشاره به نقش رسانه ها در پیشبرد اهداف عالیه نظام و لزوم توجه به خبرنگاران و اصحاب رسانه گفت: نقش رسانه های استان بوشهر در امیدآفرینی فضای جامعه و ایجاد شور انتخاباتی ، نقشی غیرقابل انکار و با اهمیت برشمرد.

در این آیین از روابط عمومی شرکت های پازارگاد، شرکت پتروشیمی پارس و شرکت پتروشیمی زاگرس به عنوان روابط عمومی های پیشتاز و برتر در عرصه انتخابات تقدیر به عمل آمد.

* آوای بوشهر

[کد خبر:AJ45555]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب