آینه جم: با نگاهی بر رفتار حسنوند به نظر می رسد وی عملا به فرمانداران و مدیران کل خود در حال آموختن درسی است که اگر مجموعه تحت مدیریتش این رفتار را به درستی بیاموزند بسیاری از مشکلات استان در آینده رفع خواهد شد.

 به گزارش آینه جم،شاید در ابتدای ورود حسنوند به استان بوشهر و در نطق آتشینی که در جلسه معارفه اش در حضور وزیر کشور انجام داد و گفت که مدیران استان باید 20 ساعت از شبانه روز را به فعالیت بپردازند، کمتر کسی فکر می کرد که استاندار جدید بوشهر شعارهای روز معارفه اش را عملی کرده و از مواضعش عقب ننشیند.

پس از این جلسه و اظهارات نسبتا تبلیغاتی حسنوند بود که حتی بسیاری از حاضرین، سخنان وی را تبلیغاتی دانسته و فعالیت 20 ساعته اش را بلوف سیاسی و حتی غیرممکن می دانستند.

اما اکنون و تنها چندماه پس از آن نطق معروف، به نظر می رسد استاندار بوشهر نه تنها از مواضعش عقب نشینی نکرده بلکه تلاشش در راستای تحقق وعده هایش را مضاعف نیز کرده است.

دلیل این مدعا نیز حضور مکرر حسنوند در پروژه های عمرانی در روزهای تعطیل، برگزاری جلسات در خارج از وقت اداری، به حضور پذیرفتن میهمانان تا پاسی از شب و بسیاری رفتارهای دیگر می باشد.

اگرچه وظیفه ذاتی رسانه ها نقد منصفانه و بیان نقاط ضعف در راستای اصلاح امور است اما در کنار بیان ضعف ها و کاستی ها نباید از نقاط قوت و تلاش های خستگی ناپذیر برخی مدیران نیز به سادگی گذر کرد زیرا اعتقاد داریم بیان نقاط قوت در کنار انتقاد از کاستی ها می تواند منجر به تشویق مدیر و کمک به وی در جهت رفع مشکلات و موانع باشد.

بر همین اساس و با اطلاع از بازدید چندین باره حسنوند از پروژه های عمران شهری بوشهر و اهتمام وی بر اتمام هر چه سریع تر این پروژه ها، وظیفه خود دیدیم به عنوان چشم و گوش شهروندان بوشهری، مردم را از تلاش ها و پیگیری های استاندار مطلع کرده تا آنان بیشتر در جریان امور قرار بگیرند.

روز جمعه فریدون حسنوند با حضور در پروژه های عمران شهری از جمله گذر 75 متری بوشهر، مسکن مهر، کنارگذر بیمارستان شهدای خلیج فارس و ورزشگاه 15 هزار نفری بوشهر ضمن اطلاع از روند احداث این پروژه ها، نسبت به اتمام هر چه سریع تر این طرح ها تاکید کرد.

استاندار بوشهر در این بازدید با بیان این که در خدمتگزاری به مردم روز تعطیل معنی و مفهومی ندارد از پیمانکار این پروژه ها به خصوص گذر 75 متری بوشهر و کنارگذر بیمارستان خلیج فارس خواست حداکثر تا دو ماه آینده آن ها را به اتمام و به بهره برداری برسانند.

وی همچنین بر رفع موانع اداری این پروژه ها توسط مدیران دستگاه های اجرایی استان تاکید کرد.

با احتساب روز جمعه این هفته، حسنوند برای چندمین بار بود که از پروژه های عمران شهری و همچنین ورزشگاه بوشهر بازدید کرده و بر اتمام هرچه سریع تر آن ها تاکید کرد.

قطعا تداوم بازدیدهای استاندار بوشهر می تواند موجب ترغیب پیمانکاران پروژه جهت اتمام سریع تر آن ها شود.

موضوع مهمی که از مطالبات چندین ساله مردم بوشهر بوده و قطعا حسنوند با تحقق وعده های خود می تواند برای همیشه نامش را در تاریخ بوشهر ماندگار کند.

با نگاهی بر رفتار استاندار بوشهر به نظر می رسد وی عملا به فرمانداران و مدیران کل خود در حال آموختن درسی است که اگر مجموعه تحت مدیریتش این رفتار را به درستی بیاموزند بسیاری از مشکلات استان بوشهر در آینده رفع خواهد شد.

شایسته است فرمانداران و مدیران کل دستگاه ها نیز با سرلوحه قرار دادن رفتار حسنوند، ضمن بازدید مکرر از پروژه ها و ایجاد دلگرمی برای پیمانکاران، آنان را در اتمام هر چه سریع تر پروژه ها ترغیب کرده تا بسیاری از عقب ماندگی های استان در بخش های مختلف جبران شود.

در پایان بیان این نکته ضروری است که نقد رسانه ها نه از بابت تخریب بلکه تنها در جهت اصلاح و رفع کاستی ها بوده و رسانه ها موظفند در کنار بیان نقاط ضعف و کاستی ها، مشاهدات و فعالیت های مثبت و قابل تحسین مسئولین را نیز به گوش مردم برسانند تا شهروندان استان در جریان فعالیت های مثبت، سازنده و زحمات مدیران نظام جمهوری اسلامی نیز قرار بگیرند./بوشهر نیوز

[کد خبر:AJ2614]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب