آینه جم،عضو کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به معضل بیکاری در حوزه انتخابیه کنگان، دیر، جم . عسلویه تصریح کرد: با وجود مصوبه دولت مبنی بر به‌کارگیری حداقل ۷۵ درصد از نیروهای بومی ولی این مساله تاکنون اجرایی نشده است.


 

 

به گزارش خبرگزاری  آینه جم،موسی احمدی در نشست علنی امروز (سه‌شنبه 4 تیر) مجلس شورای اسلامی در نطق میان‌دستور خود با تبریک میلاد امام زمان(عج) گفت: عدالتخواهی و عدالت‌جویی و تلاش برای برقراری آن و دفع و رفع مظاهر ظلم و بی‌عدالتی از جمله ارکان حکومت امام زمان (عج) است و مبارزه همه جانبه و مستمر با منکرات و شیوع آن از جمله برنامه‌ها و سیاست‌های اصولی در حکومت جهانی مهدوی است.

 

نماینده مردم دیر و کنگان در مجلس شورای اسلامی همچنین با گرامیداشت شهدای ۷ تیر و هفته قوه قضاییه به رئیس‌جمهور منتخب تبریک گفت و افزود: از ملت همیشه سرافراز ایران اسلامی که علی‌رغم تمام ترفندهای دشمنان و معاندان در ۲۴ خرداد ماه به ندای امام خامنه‌ای لبیک گفتند و برگ دیگری بر افتخارات نظام جمهوری اسلامی افزودند، تشکر می‌کنم.

 

احمدی، پیروز واقعی‌ انتخابات را مردم خواند و تصریح کرد: برگزاری دو انتخابات بزرگ در کشور ثابت کرد که جمهوری اسلامی، صادق‌ترین نظام مردم‌سالاری دینی است و عقلانیت سیاسی و اخلاق انتخاباتی و قانونمداری  در این دوره از انتخابات، زمینه حضور گسترده مردم را فراهم کرد.

 

وی با تاکید بر ضرورت همدلی و وحدت مسئولان برای خدمت بر کشور و پیشرفت و تعالی ایران اسلامی در عرصه‌های داخلی و خارجی ادامه داد: حوزه انتخابیه من از ظرفیت‌های اقتصادی، اجتماعی و انسانی بالایی برخوردار است که باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

 

این نماینده مردم در مجلس نهم، بندر سیراف را نماد بازرگانی و تجارت و دریانوردی ایرانیان خواند و گفت: این بندر به عنوان سند حاکمیت جمهوری اسلامی به خلیج فارس و با ظرفیت‌های عظیم گردشگری، می‌تواند نقش‌آفرینی خوبی در جذب سرمایه داشته باشد.

 

وی وجود میادین گازی و نفتی، اسکله صیادی، زمین‌های خوب کشاورزی، موقعیت ممتاز تجاری منطقه، تاسیسات عظیم پارس جنوبی و پالایشگاه فجر و دارا بودن استعدادهای فرهنگی را از جمله قابلیت‌های حوزه انتخابیه خود برشمرد.

 

عضو کمیسیون انرژی مجلس ضمن تقدیر و سپاس از خدمات دولت نهم ودهم اعلام کرد: علی‌رغم تمام استعدادها، ظرفیت‌ها، شرایط سخت آب و هوا و سرمایه‌گذاری عظیم نفت و گاز و پتروشیمی، هنوز مردم حوزه انتخابیه من از مشکلات عدیده‌ای رنج می‌برند که معضل بیکاری و اشتغال از جمله آنهاست.

 

احمدی تصریح کرد: با وجود مصوبه دولت مبنی بر به‌کارگیری حداقل ۷۵ درصد از نیروهای بومی ولی این معضل تاکنون اجرایی نشده است.

 

نماینده مردم کنگان و دیر در مجلس شورای اسلامی، پرداخت حق آلایندگی به این شهرستان‌ها به دلیل آلودگی‌های زیست‌محیطی ناشی از استقرار تاسیسات نفت و گاز، ارتقای این حوزه به منطقه آزاد تجاری، تکمیل و راه‌اندازی بیمارستان عسلویه و دیر و رفع مشکل کمبود آب در روستایی را از جمله مطالبات مرم حوزه انتخابیه خود عنوان کرد.

 

 

 

[کد خبر:AJ2872]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب