آینه جم؛متن پیام نماینده مردم شریف دیر ، کنگان و جم به شرح ذیل است؛

 

 

به گزارش آینه جم،هشتم فروردین ماه 1390 سالروز سفر تاریخی مقام معظم رهبری را به خطه زرخیز و قلب تپنده انرژی و اقتصادی کشور گرامی می دارم و این روز بزرگ را به تمامی مردم شریف استان بوشهر، کارکنان و متخصصان صنعت نفت شاغل در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس تبریک و تهنیت عرض می نمایم وبی شک مردم ولایت مدار این دیار هیچگاه این روز بزرگ را فراموش نخواهند کرد.

 

سفر مقام معظم رهبری به این دیار سفری بود سرشار از مهربانی،برکت، عطوفت، صفا و صمیمت که این حضور باعث نگاه جدی مسئولین و دولتمردان به توسعه متوازن و همه جانبه این منطقه عظیم اقتصادی و انرژی شده است .

 

امیدواریم با همت و جدیت مسئولین در راستای اجرایی شدن تمامی پروژه های سفر مقام معظم رهبری به شهرستان کنگان گامهای مهمی در راستای تعالی و پیشرفت این منطقه برداشته شود و شاهد توسعه و پیشرفت متوازن محیط پیرامونی همراه و همگام با پیشرفتهای صنعتی و اقتصادی در پایتخت انرژی کشور باشیم.

 

از درگاه خداوند متعال برای مقام معظم رهبری طول عمر با عزت و برای تمامی دست اندرکاران و تلاشگران ایران اسلامی خصوصاً فعالان صنعت نفت مستقر در استان بوشهر و منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس توفیق خدمت مسئلت می نمایم و امیدوارم همگان در جهت خلق و تحقق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی موفق و سربلند باشند.

 

[کد خبر:AJ2873]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب