به گزارش خبرنگار آینه جم:عباس دوراهکی چهارشنبه‌ شب در بازدید از پروژه‌های ورزشی شهرستان جم اظهار داشت: بی‌شک توسعه اماکن ورزشی و افزایش امکانات و تجهیزات ورزشی موجب جذب جوانان به ورزش می‌شود و این امر در کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش به‌سزایی دارد.

وی افزود: در روستاهای شهرستان جم اقدامات خوبی در گسترش فضاهای ورزشی انجام گرفته و در حد توان و ظرفیت موجود، اقدامات لازم را انجام می‌دهیم.

دوراهکی با یادآوری افتخارات ورزشکاران رزمی جم درمسابقات کشوری و استانی خاطرنشان کرد: با مساعدت فرماندار و برنامه‌ریزی‌های انجام شده، در آینده نزدیک ساخت سالن ورزشی رزمی‌کاران و کشتی‌گیران شهرستان جم کلنگ‌زنی می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جم با اشاره به تجهیز سالن ورزشی جام جم و آغاز تعمیر سقف و کف‌پوش آن گفت: طرح‌های نیمه تمام در دستور کار برای اتمام قرار گرفته‌ است.

این مسئول ادامه داد: احداث سالن ورزشی دختران بهارستان آغاز شده و امیدواریم شاهد افتتاح آن در حداقل زمان ممکن باشیم.

دوراهکی با تقدیر از تلاش‌های احمدی نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی برای حل مشکلات ورزشی شهرستان جم، اظهار داشت: نادری فرماندار شهرستان نیز جلسات خوبی با معاونین وزیر نفت برای حل مشکلات ورزشی داشته است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جم یادآور شد: اهتمام دولت بر اتمام طرح‌های نیمه تمام است و تلاش می‌شود تا پایان سال جاری استادیوم ورزشی ریز، سالن ورزشی روستای چاهه و سالن ورزشی روستای آبگرمک به بهره‌برداری برسند

دوراهکی تصریح کرد: سالن ورزشی روستای چاهه با پیشرفت 70 درصدی برای تکمیل نیاز به چهار میلیارد ریال اعتبار دارد که برنامه‌ریزی برای تخصیص اعتبار این پروژه است و تلاش می‌شود تا دهه فجر به بهره‌برداری برسد.

وی از اختصاص هشت میلیارد ریال برای تکمیل سالن ورزشی آبگرمک خبر داد و اضافه کرد: سالن ورزشی آبگرمک که در سال 91 کلنگ‌زنی شد با پیشرفت 40 درصد برای اتمام نیاز به اعتبار ویژه دارد که با مساعدت جمشیدی مدیر کل ورزش و جوانان استان، سعی بر تامین اعتبار این طرح است که اعتبار هشت میلیارد ریال برای اتمام این پروژه منظور شده است.

دوراهکی یکی از خواسته‌های مردم شهر ریز را اتمام زمین چمن شهر ریز عنوان کرد و گفت: اعتبار تکمیلی برای این طرح تخصیص داده شده است و کار تکمیل این پروژه شروع شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جم ابراز امیدواری کرد با تخصیص اعتبارات کامل پروژه‌های ورزشی جم تا پایان سال به بهره‌برداری برسند.

  

[کد خبر:AJ3003]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب