معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: اولویت ما تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام است.

 

به گزارش خبرنگار آینه جم:، محمد حسن پرآور صبح سه‌شنبه در آیین افتتاح پروژه های عمرانی شهرستان جم ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: دولت از بخش خصوصی برای سرمایه گذاری حمایت می کند.

معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر به برخی از پروژه‌های اجرا شده اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: امروز چند پروژه مهم کشاورزی در شهرستان جم افتتاح شده است و سعی دولت بر این است که مشکلات کشاورزان بر طرف شود.

پرآور به نقش بالای کشاورزی در چرخه اقتصاد کشور اشاره کرد و تصریح کرد: با توجه به کمبود آب در شهرستان جم، رویکرد کشت گلخانه ای بسیار ارزشمند است و باید همواره در این مسیر گام برداریم.

وی در ادامه به افتتاح پروژه های شهردای جم نیز اشاره کرد و بیان داشت توسعه بلوار هاو خیابان ها در شهر جم برای کاهش ترافیک می تواند موثر باشد.

تمام تلاش دولت برای تکمیل پروژه های نیمه تمام است

معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر در پایان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به طرح‌های بسیار مهم در سطح استان، بیان داشت: پروژه‌های  مهم و تاثیرگذاری در این هفته در استان افتتاح می شود.

وی با بیان اینکه تمام تلاش دولت برای تکمیل پروژه های نیمه تمام است، خاطرنشان کرد: در شهرستان جم پروژه ای بسیار خوبی در زمینه خدمات شهری افتتاح شده است و پروژه‌های مهم دیگری نیز در دست افتتاح است.

معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر توسعه بخش کشاورزی را از اولویت‌های دولت عنوان کرد و گفت: اهتمام مسئولین شهرستان جم بر توسعه کشاورزی است.

در آیینی با حضور پراور معاون سیاسی امنیتی استانداری بوشهر و مسئولین شهرستان جم پروژه های عمرانی شهرستان جم افتتاح شد.

 فرماندار شهرستان جم صبح سه‌شنبه در این آئین اظهار داشت: دولت تلاش‌های بسیار زیادی را برای توسعه نقاط مختلف کشور داشته است و در همین راستا طرح‌های بسیار مهمی در شهرها و روستاهای کشور اجرا می‌شود.

عبدالله نادری حاصل اجرای این طرح‌ها را جلب رضایت مردم عنوان کرد و ادامه داد: هر چند از نظر اعتباری با کمبودهایی مواجه بودیم ولی طرح‌های بسیار خوبی در سطح شهرستان اجرا شده است.

وی با تاکید بر اینکه مشارکت بخش خصوصی رد اجرای طرح‌ها باعث توسعه بیشتر و سریع‌تر خواهد شد، اضافه کرد: تلاش می کنیم تا موانع بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری را برطرف کنیم.

فرماندار شهرستان جم با تقدیر از حضور معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر در این شهرستان بیان داشت: شهرستان جم پتانسیل های بسیار خوبی در برای سرمایه گذاری در بخش خصوصی دارد.

انجام 64 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری برای اجرای طرح های شهری جم

در این آیین سه پروژه ی شهرداری  جم  بلوار انقلاب و بلوار شهید چمران  وخیابان شیخ علی انصاری جمی افتتاح شد.

شهردار جم نیز در این آیین ضمن تبریک هفته دولت گفت تمام تلاش مجموعه شهرداری جم  افزایش رضایتمندی و آسایش شهروندان است.

وی با بیان اینکه انجام پروژه‌های شهری جم حدود 64 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری را در پی داشته است، از شورای اسلامی شهر جم، ادارات و شهروندان جم بابت همکاری در اجرای پروژه ها تقدیر و تشکر کرد.

بهره‌برداری از سه طرح بخش کشاورزی شهرستان جم

افتتاح دو گلخانه در روستای بیدخار و علی آباد و کارگاه بسته بندی عسل در روستای بهارستان جم توسط بخش خصوصی از دیگر پروژه‌هایی بود که توسط معاون استاندار بوشهر افتتاح شد.

مدیر جهاد کشاورزی جم در این آیین به پتانسیل های بالای شهرستان جم دربخش کشاورزی اشاره کرد و گفت با توجه به کمبود آب در شهرستان جم ؛رویکرد این اداره حمایت از بخش خصوصی برای ایجاد گلخانه است.

اکبر فتحی گفت: با افتتاح این پروژه و بسته‌بندی عسل زمینه اشتغال تعدادی زیادی از افراد به صورت مستقیم و غیر و مستقیم ایجاد می شود.

[کد خبر:AJ3008]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب