آینه جم،فرماندار جم گفت: امسال 23 مدرسه با 118 کلاس درس با تجهیزات کامل آماده پذیرایی از مسافران نوروزی در این شهرستان هستند.

 

به گزارش خبرنگار آینه جم،عبدالرسول زارع صبح امروز در جلسه ستاد تسهیلات سفر شهرستان جم اظهار کرد: هدف از تشکیل این جلسه هماهنگی و همکاری بیشتر تمام دستگاه‌های عضو ستاد به ‌منظور میزبانی شایسته از هموطنان و شهروندان در ایام نوروز است و طرح نوروزی در شهرستان جم از 25 اسفند‌ماه امسال آغاز می‌شود و تا 15 فروردین‌ماه 92 ادامه می‌یابد.

وی خاطرنشان کرد: طرح نوروزی سال 92 با هدف توسعه و گسترش خدمات و امکانات برای رفاه حال مسافران و گردشگران در دستور کار ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی این شهرستان قرار دارد و باید تمام دستگاه‌ها برای تحقق این امر کمک کنند.

فرماندار شهرستان جم در مورد پیش‌بینی حوادث غیرمترقبه از جمله احتمال بارندگی نیز گفت: اداره ورزش و جوانان شهرستان به همراه دیگر دستگاه‌های عضو این ستاد موظفند مانند سال گذشته سالن‌های سرپوشیده خود را در صورت نیاز و با هماهنگی ستاد اسکان در اختیار مسافران نوروزی قرار دهند و این آمادگی تا آخرین روز فعالیت ستاد باید وجود داشته باشد.

زارع اضافه کرد: امسال 23 مدرسه با 118 کلاس درس با تجهیزات کامل آماده پذیرایی از مسافران نوروزی در شهرستان جم هستند.

وی تصریح کرد: جم به عنوان یکی از ورودی‌ها از طرف استان فارس است و به لحاظ موقعیت جغرافیایی و آب و هوایی خاص هر ساله مسافران زیادی به این شهرستان سفر می‌کنند.

زارع گفت: تمام دستگاه‌های اجرایی باید امکانات و نیروهای خود را بسیج کرده تا به نحوه شایسته از مسافران پذیرایی کنند.

فرماندار جم خطاب به شهرداران شهرستان جم یادآور شد: شهرداران باید تمام امکانات خود را به کار گیرند تا شاهد شهری زیبا باشیم.

وی همچنین تاکید کرد: کمیسیون حفاری شهرستان باید از تاریخ 15 اسفندماه اجازه حفاری را صادر نکند و تمام توان خود را به زیبا‌سازی شهر معطوف دارد.

زارع تصریح کرد: برپایی چادر برای اسکان مسافران نوروزی از سوی جمعیت هلال‌احمر، ترمیم و تعویض تابلوهای قدیمی ادارات، ساماندهی سرویس‌های بهداشتی پارک‌ها و اماکن اقامتی زیارتی، زیباسازی معابر سطح شهر، تهیه و توزیع نقشه راهنمای شهر، عدم قطع آب، برق و تلفن مشترکان در ایام تعطیلات نوروزی، کاشت درخت و نصب و ساماندهی تمثال شهدا در بلوار اصلی شهر از دیگر برنامه‌های ایام مذکور در این شهرستان است.

[کد خبر:AJ3113]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب