آینه جم:وی با اشاره به اینکه این مجرم 56 ساله در شهر بندرعباس زندگی جدیدی را شروع کرده بود، افزود: با توجه به تاکید جدی مبنی بر شناسایی قاتلین و مجرمین فراری استان در سنوات گذشته، پرونده این قتل در دستور کار مجدد قرار گرفت.

آینه جم: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: قاتل زن آبپخشی پس از 22 سال توسط پلیس دستگیر شد.

به گزارش «آینه جم»؛ سردار حیدر عباس‌زاده در تشریح این حادثه افزود: در سال ۷۲ یک فرد شرور در شهر آب‌پخش شهرستان دشتستان خانمی را با شلیک گلوله قتل رسانده بود و پس از آن متواری شده بود.

عباس زاده بیان کرد: این قاتل در زمان حادثه ۳۴ سال داشت.

وی با اشاره به اینکه این مجرم 56 ساله در شهر بندرعباس زندگی جدیدی را شروع کرده بود، افزود: با توجه به تاکید جدی مبنی بر شناسایی قاتلین و مجرمین فراری استان در سنوات گذشته، پرونده این قتل پس از ۲۲ سال در دستور کار مجدد کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

عباس‌زاده بیان کرد: تیم‌های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس آگاهی استان پس از دریافت دستورات و رهنمودهای لازم با بهره‌گیری از توانمندی‌های تکنیکی و تاکتیکی جدید پس از پنج‌ماه کار پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه متهم در شهر بندرعباس شدند.

وی با اشاره به اعزام تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی استان بوشهر به شهر بندرعباس، ادامه داد: این قاتل متواری بامداد جمعه دستگیر و در تحقیقات اولیه به ارتکاب قتل اعتراف کرده است.

[کد خبر:AJ11216]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب