آینه جمغ تیم فوتسال کارکنان کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان جم قهرمان مسابقات فوتسال کارکنان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر شد.

به گزارش آینه جم؛ در اختتامیه این مسابقات که به میزبانی جم برگزار شد فرماندار جم با اشاره به اهمیت ورزش در سلامت جسم و روح تاکید کرد: کارکنان کمیته امداد، رسالت خطیری را به دوش دارند و ورزش و حفظ روحیه نشاط و شادابی می تواند در انجام این رسالت خطیر یاری رسان باشد.
فتح اله نوروزی با بیان اینکه سستی و کاهلی راندمان کاری را در ادارات کاهش می دهد یادآور شد: کارمندانی که ورزش را در برنامه روزانه خود می گنجانند قطعا از شادابی و نشاط و توان بیشتری برای انجام وظایف و خدمت به مردم برخوردارند.
وی کمیته امداد امام خمینی(ره) را نهادی مقدس و برآمده از درایت الهی رهبر کبیر انقلاب دانست و خاطر نشان کرد: کارکنان کمیته امداد، مردم داری و تکریم ارباب رجوع را به عنوان اصل اصیل شغلی خود مورد توجه قرار دهند.
نوروزی خدمت به محرومان را دارای پاداش اخروی دانست و افزود: جامعه هدف کمیته امداد امام خمینی(ره) را افرادی تشکیل می دهند که نه زبان شکایت دارند و نه توانی برای تامین معاش خود و لذا حفظ کرامت انسانی این قشر از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.
فرماندار جم با تاکید بر لزوم کاهش مددجویان کمیته امداد در جامعه اظهار امیدواری کرد کمیته امداد امام خمینی (ره) با برنامه های درازمدت و کوتاه مدت بتواند شرایط برای تامین پایدار درآمد اقشار ضعیف و تحت پوشش را فراهم کند.


















[کد خبر:AJ11530]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب