آینه جم: مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: آموزش و پرورش استان بوشهر هیچ مساله ای برای پنهان کردن از افکار عمومی ندارد

به گزارش «آینه جم»؛ ناصر کرمی در نشست تعامل با رسانه ها ضمن قدردانی از حضور مدیران مسؤل پایگاههای خبری و نشریات استان بوشهر گفت: شفافیت و پاسخگویی به افکار عمومی، سیاست ما در حوزه اطلاع رسانی بوده است و آموزش و پرورش هیچ مساله ای برای پنهان کردن ندارد.

http://bushehr.medu.ir/Portal/Picture/ShowPicture.aspx?ID=022d92d8-b575-4a7b-923c-f25efdf808f9

وی با بیان اینکه روابط عمومی آموزش و پرورش استان، از جنس رسانه و اهل نقد و نظر است اضافه کرد: تعامل و همراهی با همه اصحاب رسانه و مطبوعات ملی و استانی، مدنظر قرار دارد و همواره کوشیده ایم پاسخگوی انتقادات باشیم. به همین خاطر در نشست های ماهانه، میزبان مدیران مسؤل رسانه های مختلف استان هستیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر خاطرنشان کرد: گستره ی حوزه فعالیت و اهمیت آموزش و پرورش، نیازمند توجه ویژه دولت، مجلس و همه بخش های جامعه است.

کرمی در پایان بیان اینکه زیربنای توسعه پایدار در هر جامعه ای در گرو توجه به آموزش و پرورش است گفت: تا زمانی که تعلیم و تربیت و مسائل مربوط به آن، اولویت نخست کشور قرار نگرفته است نباید انتظار کسب نتایج مطلوب  و رفع دغدغه های موجود باشیم.

http://bushehr.medu.ir/Portal/Picture/ShowPicture.aspx?ID=13c24899-ba80-4ffd-b362-3bb4eadd2b57

گفتنی است در این نشست مدیران مسؤل نشریات خلیج فارس، پیغام، پیام عسلویه، اتحاد جنوب، نصیر بوشهر و چشم انداز جنوب به بیان دیدگاهها و نظرات خود پرداختند.

پیش از این هم نشست مدیرکل آموزش و پرورش استان با مدیران رسانه های مجازی بوشهر برگزار شده بود.

خلیج فارس

[کد خبر:AJ11606]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب