آینه جم؛ اسدی مسوول ستاد شهریاری در دشتی و تنگستان شد

اسدی مسوول ستاد شهریاری در دشتی و تنگستان شد

به گزارش آینه جم به نقل از مند: نصرالله اسدی عضو چهار دوره شورای شهر بوشهر در نشست دیشب حامیان شهریاری در شهر خورموج به عنوان رییس ستاد مرکزی  سید کمال الدین شهریاری معرفی شد.

در این نشست حسین تیموری به عنوان مسوول ستاد شهرستان دشتی و سید محسن هاشمی زاده به عنوان رییس ستاد شهر خورموج معرفی شدند.

حسین تیموری پیش از این رییس آموزش و پرورش شهر خورموج بوده است و سید محسن هاشمی زاده هم اکنون رییس شورای شهر خورموج است.

شهریاری نماینده دوره سوم و چهارم مردم دشتی، تنگستان، دیر و کنگان در مجلس شورای اسلامی و کاندیدای اصولگرایان این حوزه انتخابیه در انتخابات دهم با شعار” تغییر ” حضور یافته است.

سید کمال الدین شهریاری اولین تجربه کاندیداتوری اش در این حوزه را در دور دوم انتخابات کسب کرد و نهایتا حدود ۸۱۰۰ رای کسب کرد.

وی هر چند جزو اقوام دور شهید میربهزاد شهریاری (نماینده رودباران در مجلس اول) بود و در تهران متولد شده و سکونت داشت، ظاهرا با اتکا به نام و آرا شهید میربهزاد در دومین دوره از انتخابات حوزه رودباران کاندیدا شد و ناکام ماند.

وی البته در دوره سوم و چهارم از این حوزه انتخابیه به مجلس رسید و اکنون گزینه اصولگرایان برای مجلس دهم از حوزه دشتی و تنگستان می باشد.

شهریاری در مجلس دوم، پنجم، ششم و هفتم در رقابت با کاندیداهای رقیب ناکام بود.

شنیده شده نصرالله اسدی گفته است همانگونه که همیشه رای مردم بوشهر را کسب کرده است در انتخابات با هر کسی باشد او پیروز آن رقابت خواهد بود.

[کد خبر:AJ12436]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

-1 # س ع م 1394-12-18 12:12
سلام.شما شهریاری بشناسید بعد گپ بزن
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
-1 # س ع م 1394-12-18 12:13
اول شما خانواده محترم بشناس بعد تظر بدهید
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب