آینه جم؛ مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر گفت: 695 شعبه ثابت و سیار اخذ رای برای جمع آوری آرای مردم در انتخابات هفتم اسفند درنقاط مختلف این استان مستقر می شوند.

به گزارش آینه جم، سید اسماعیل موسوی اظهار داشت: از این تعداد 478شعبه ثابت و 217 شعبه سیار است.

وی اضافه کرد: از آغاز ثبت نام داوطلبان کاندیداتوری مجلس شورای اسلامی 110 نفر در استان بوشهر ثبت نام کردند که پنج نفر انصراف دادند و 105 نفر باقی ماندند که همه این تعداد در هیات های اجرایی تایید صلاحیت شدند.

مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر یادآور شد: در بررسی در هیات های نظارت شورای نگهبان از این تعداد 53 نفر تایید و 52 نفر رد صلاحیت شدند.

وی اضافه کرد: یک نفر از حوزه انتخابییه تهران به حوزه انتخابیه دشتستان تغییر حوزه داده است که اکنون به 54 نفر داوطلب رسیده است.

موسوی در ارتباط با مجلس خبرگان رهبری در استان بوشهر گفت: پنج نفر داوطلب ثبت نام کردند که هم اکنون یک نفر تایید شده و پیش بینی می شود که برای برگزاری انتخابات مجلس خبرگان در استان یک نفر از حوزه های دیگر به حوزه انتخابییه استان تغییر حوزه دهد تا انتخابات برگزار شود.

وی ادامه داد: دوطلبان انتخابات مجلس خبرگان رهبری از 22 بهمن و مجلس شورای اسلامی از 29 بهمن می توانند تبلیغات انتخاباتی خود را آغاز کنند.

موسوی بر حضور همگان در انتخابات اسفندماه 94 تاکید کرد و گفت: تمکین به قانون، رعایت حرمت سایر نامزدها، تبیین و تشریح توانمندی های خود و توصیه به هواداران برای عمل به قانون از انتظارات ما از داوطلبان انتخابات است.

مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر اظهار داشت: از مردم انتظار داریم که حضوری پرشور در انتخابات داشته باشند و در اولین ساعات روز رای گیری به شعبه ها مراجعه کنند و نگذارند رای خود در ساعت های پایانی که ترافیک جمعیتی زیاد است در صندوق بریزند.

انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری همزمان با انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی هفتم اسفند در سراسر کشور برگزار می شود.

مردم استان بوشهر یک نماینده در مجلس خبرگان رهبری و چهار نماینده در مجلس شورای اسلامی دارند.

[کد خبر:AJ12936]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب