http://mond.ir/wp-content/uploads/%D8%AD%D8%B3%DB%8C%D9%86-%D8%AF%D9%87%D8%AC%D8%A7%D9%86-138x150.jpegآینه جم: حسین دهجان در متن استعفا دلیل کنار رفتن از این مسوولیت را عدم توازن و تعادل در برنامه ها، افکار و آراء خود با سایر اعضای این شورا دانسته است.

به گزارش «آینه جم»؛ این عضو شورای شهر دیر در سیزدهم مهرماه سال جاری به سمت سرپرست معاونت امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر منصوب شد.

 متن کامل استعفای حسین دهجان اینگونه است:

مردم دیارم، دیر؛ سلام

خرداد ۹۲، برای من تولدی دوباره و برای همه ما طلیعه فردایی روشن توام با توفیق بود، فردایی که البته در نتیجه اندیشمندی، زحمت ، فداکاری و درایت همه ما قابل حصول است.

این فرصت برای همه ما غنیمت بود. هم قسم شدیم تا برای اعتلای شهرمان از هیچ تلاشی فروگذار نباشیم. فارغ از همه ناملایمتی ها، قصورها و ناکارآمدی ها که بعضاً سهوی و گاهی اوقات عمدی بود. اکنون می توان قاطعانه گفت که دیّر امروز با دیّر سال ۹۲ فاصله گرفته است؛ فاصله ای که اگر مدیریت و درایت و هوشمندی بیشتری صرف آن می شد، می توانست بخش عمده ای از مشکلات و معضلات موجود شهر را مرتفع سازد.

من امروز بر فراز تپه ای که به اندازه دو سال و نیم خدمتم عمر و ارتفاع دارد و به واسطه تجربه ای هرچند اندک که اندوخته ام، با ایمان و اعتقاد راسخ عرض میکنم که آنچه امروز داریم و نقطه ای که در آن قرار داریم، کمترین و کوتاهترین سطح ممکن از پیشرفت و توسعه منطقه ما است.

باور دارم انتخاب اگر از سر درایت و مطالعه باشد و اقدام اگر همراه با دانش و تجربه؛ خیلی از آلام، فرصتِ بروز نمی یابند و خیلی از مشکلات نیز به سرعت حل می گردند.
همگان نیک می دانیم حلقه مفقوده توسعه شهر ما و عامل اصلی عقب مانده گی آن، عدم توجه به تجربه علمی و دانش متعالی در گزینش ها و اقدامات و عملکردها است. اگر برای آن چاره اندیشی نشود، چه بسا دردهایمان مضاعف و عمیق تر شوند و فرصت درمان نیز از دست برود.

پس از گذشت دو سال و نیم از خدمتگزاری به شما مردم بزرگوار و صدیق و پس از مطالعه و بررسی های لازم به این نتیجه رسیدم که در شرایط فعلی و با توجه به موقعیت، نگاه ها و عدم توازن و تعادل در برنامه ها، افکار و آراء بنده با سایر بزرگواران، بعید به نظر می رسد بتوانم در عهدی که با شما بسته ام توفیق یابم و ضرورت دارد که فرصت کوتاه عمر را در موقعیتی دیگر و با تلاشی بیشتر صرف خدمتگزاری مفیدتری کنم که نتیجه آن برای مردم و اینجانب ملموس تر باشد.

سرانجام پس از دو سال و نیم انجام وظیفه در شورای شهر ترجیح دادم از وکالت شما مردم عزیز استعفا داده و فرصت را به عزیزی دیگر واگذارم که شاید یک دستی و هماهنگی در افکار و اقدامات شورای شهر بیشتر گردد و به نظر می آید در شرایط فعلی و با توجه به نزدیکی فکری اعضا محترم شورا به هم، تحولات مثبت و چشمگیری را داشته باشیم. البته اذعان می دارم این مهم میسر نمی گردد مگر به همت و خرد همه شما مردم، دوشادوش دوستانم در شورای شهر.

امیدوارم پس از ایجاد شرایط مطلوبِ فعلی جامعه در عرصه سیاسی و اجتماعی که ماحصل حضور حداکثری شما در انتخابات ۷ اسفند و کمک به ایجاد تشکیل مجلسی معتدل و خردورز در کنار دولتِ محترم است، همتتان در سطح شهر نیز در کنار فضای به وجود آمده نویدبخش روزهای بهتری باشد برای شهرمان. البته لازم می دانم اشاره کنم، تجربه اندکِ من در این مدت به من آموخت که «راه سعادت دیّر از دیّر می گذرد».

در موقعیت و منصب جدید نیز از ابتدا، همت خود را متمرکز و متوقف بر خدمت به جوانان استان کردم و تلاش کرده ام تا سفیر خوبی برای مردم دانشمند و فرهیخته شهرم باشم تا ثابت گردد اگر مجالِ خدمت داده شود، جوانان دیّری قادر به انجام کارها و پذیرش مسئولیت ها به نحو احسن هستند. در این راه البته نیازمند دعاهای خیر و راهنمایی های شما بزرگواران هستم. با قاطعیت و اطمینان کامل به شما مردم قول می دهم همانگونه که در دو سال و نیم وکالت و نمایندگی شما در شورا، همه تلاش خویش را برای احقاق حق و جلوگیری از تضییع منابع و حقوق شما صرف کردم، در سمت جدید نیز همه سعی خود را برای انجام بهینه امور مربوط به جوانان خواهم کرد.

در پایان لازم می دانم شما دانایان و عزیزان را به توجه بیشتر و مضاعف بر توانمندی جوانان و نیروهای تحصیل کرده و مدیران بومی دعوت کنم. از همه شما استدعا دارم که بر ایمان خویش به ارزش دانش و تجربه و تقدم تخصص بر قومیت گرایی و ساده انگاری در انتخاب ها و اقدامات بیفزایید و برای ساختن فردایی بهتر و شهری زیباتر و درخور شهروندان در کنار تلاش و اتحاد، به این امور توجه فرمایید .

باور دارم که می توان با همه گوناگونی افکار و نحله های سیاسی، بر سرِ نقاطِ مشترک به گفتگو و هم اندیشی نشست و به توافق و راه حلی مشترک و کارآمد رسید.

خود نیز برای دستیابی به این آرزو، تا همیشه کنار شما برای دیارم با تمام وجود ایستاده ام.

ضمن سپاس مجدد بابت انتخابِ بنده و واگذاری فرصتِ خدمت در عرصه ی شورا، برای همه شما آرزوی عمری باعزت و فردایی بهتر دارم و از همه حلالیت می طلبم که اگر قصور و کاستی در مدت زمان خدمتگزاری به شما در کسوت نمایندگی رخ داده، بر من ببخشایید.

امید که بهار و سال ٩۵ آبستنِ اتفاقات میمون برای زندگی فردی و اجتماعی شما مردم مهربان دیارم باشد.

در پناه حق
سپاس گزار همیشگی شما مردم
حسین دهجان

منبع: پارس جنوب

[کد خبر:AJ13875]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب