آینه جم: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: فردی که شوهرخواهر خود را در گناوه کشته و جسدش را در دیلم در خودرو سوزانده بود، دستگیر شد.

آینه جم: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: فردی که شوهرخواهر خود را در گناوه کشته و جسدش را در دیلم در خودرو سوزانده بود، دستگیر شد.

به گزارش«آینه جم»؛ حیدر عباس‌زاده اظهار داشت: صبح روز 23 اسفندماه سال جاری گشت پلیس در اطراف روستایی از توابع بخش امام حسن (ع) دیلم یک دستگاه خودروی کاملاً سوخته در بیابان را مشاهده کرد. در بررسی‌های بعدی مشخص شد از صندوق عقب خودرو جسد فردی که به علت سوختگی شدید هویتش مشخص نشد، مشاهده شده بود.

وی افزود: با حضور کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان دیلم و انجام تحقیقات میدانی هویت جسد شناسایی و به خانواده‌اش در گناوه اطلاع داده شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر اضافه کرد: با بررسی‌های تخصصی‌تر و جمع‌آوری مدارک و مستندات برادر همسر مقتول به عنوان مظنون اصلی دستگیر شد.

عباس‌زاده گفت: متهم دستگیر شده ضمن اعتراف به قتل شوهر خواهر خود علت آن را اختلافات خانوادگی عنوان کرد و گفت: ابتدا مقتول را خفه و سپس با همدستی برادرم جسد را در خودروی مقتول گذاشته و در دیلم سوزاندیم.

وی با ابراز تأسف شدید از حادثه رخ داده در تقویت فرهنگ گفت‌وگو در جامعه و خانواده تاکید کرد و اظهار داشت: گفت‌وگوی منطقی نه فقط اختلافات خانوادگی را حل می‌کند بلکه از خصومت‌های آینده نیز پیشگیری می‌کند.

عباس‌زاده خواستار پرهیز از تصمیم‌گیری در هنگام عصبانیت شد و افزود: صبر، بردباری و متانت بر مشکلات خانوادگی راهکار اصلی حل مشکلات است.

خلیج فارس

[کد خبر:AJ13877]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب