آینه جم؛در ششمین همایش روز جم از دو خبرنگار جمی تجلیل شد.

به گزارش آینه جم؛ششمین همایش روز جم بیست و پنجم اسفند 94 در محل فرهنگسرای توحید جم با حضور پروفسور مجید اسدی نابغه علمی جهان و مهندس اسماعیل تبادار استاندار اسبق بوشهر برگزار شد.

دراین مراسم از بین 11 نفر برتر،دوخبرنگار جمی موفق به کسب عنوان شده و مورد تجلیل قرار گرفتند.

خبرنگاران و رسانه های کم توقع جمی که با وجود جوانی و مشکلات بسیار، در مسیر انتشار اخبار و وقایع،به مرور جای خود را در جامعه یافته و امروز بعنوان افرادی موثر و مثمر ثمر در جامعه به آنها نگاه می شود.

بدون شک عرصه خبرنگاری علیرغم مشکلات و معضلات بسیار،می تواند کوره ای مناسب برای آبدیده شدن جوانان این نسل برای فردای جامعه باشد.

در این مراسم مهدی مهران نژاد جوان جویای نام عرصه خبر و رسانه،بعنوان خبرنگار و عکاس برتر سال 94 برگزیده شد.

وی سرپرست خبرگزاری ایلنا در شهرستان جم و سردبیر سایت خبری تاورتا می باشد.

مهران نژاد متولد 1373 و دانشجوی رشته مدیریت بازرگانی است.

دومین افتخار آفرین رسانه ای،سجاد بهزادی بود،کسی که برترین عنوان مقاله امسال با عنوان "تاثير تاسيسات صنعتي پالايشگاه جم و شهرك هاي مسكوني وزارت نفت را به خود اختصاص داد.

برای برنامه امسال روز جم  تعداد 25 عنوان مقاله در نظر گرفته شده بود که تعداد 13 مقاله وپژوهش به دبیرخانه همایش ارسال شده بود.
داوری مقالات این دوره توسط گروهي از اساتيد دانشگاه  مورد ارزيابي علمي قرار گرفته بود و در نهايت نفر برتر مقاله خود را در مراسم پاياني ارايه داد.


بهزادي كه كارشناس ارشد علوم اجتماعي دارد در پژوهش خود با تاكيد بر لزوم توجه شركت هاي نفت وگازي منطقه به مسوليت هاي اجتماعي خاطرنشان كرد: بعد از ورود صنعت و چندین سال اجراي پروژه هاي صنعتي در منطقه(جم وعسلويه) که سبب هزينه کردن ده ها ميليارد دلار سرمايه در اين گوشه از كشور عزيزمان شده است، کماکان زيرساخت هاي عمومي و شرايط کلي زندگي پيرامون تاسيسات صنعتي در برخي از موارد توسعه نيافته باقي مانده است.


وي گفت:  به عبارتي عليرغم اقدامات مثبتي كه رخ داده است توسعه صنعتي مي بايست سهم بيشتري در توسعه محيط پيرامون و ايجاد زيرساخت هاي عمومي توسعه داشته باشد كه با توجه به رويكرد دولت جديد تحقق اين امر اميدواركننده تر از گذشته بنظر مي رسد.


نفر برگزيده مقاله برتر همايش روز جم تصريح كرد: با توجه به اين موضوع واهميت مسوليت هاي اجتماعي شركت ها ي نفتي در استان بوشهر ، پژوهش هاي علمي در اين راستا بسيار ضروري بنظر مي رسد كه البته كار دقيق وعلمي چنداني نيز تا كنون شاهد نبوديم.

آینه  جم ضمن تبریک به همکاران عزیز رسانه ای،مراتب خرسندی خود را از بابت حضور موثر خبرنگاران در عرصه های اجتماعی اعلام می دارد./ منبع : آوای جم

[کد خبر:AJ13982]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب