آینه جم: سارقین که حضور مردم کره بند شهرستان بوشهر را مانع فعالیت خود می دانستند، به سوی آنها آتش گشوده و تیراندازی کردند.

آینه جم: سارقین که حضور مردم کره بند شهرستان بوشهر را مانع فعالیت خود می دانستند، به سوی آنها آتش گشوده و تیراندازی کردند.

به گزارش آینه جم:یک منبع آگاه در گفتگو با «خلیج فارس» ضمن اعلام این مطلب افزود: حوالی ساعت 6 صبح امروز که چندتن از اهالی دهستان کره بند در حال تردد بودند، در پی مشاهده دو فرد مشکوک در حال دست کاری سیم های مخابرات، خواستار ارائه توضیح آنها و نشان دادن کارت شناسایی شان شدند، ولی سارقان به تیراندازی هوایی و بی هدف برای دور کردن مردم اقدام کردند.

وی ادامه داد: زمانی هم که نیروی انتظامی در صحنه حضور یافت، سارقین اقدام به تیراندازی مستقیم به ماموران کردند که پلیس برای جلوگیری از ادامه تیراندازی آن هم در منطقه مسکونی، ناگزیز به تیراندازی شدند.

این منبع آگاه که با «خلیج فارس» گفتگو می کرد، اظهار داشت: در جریان این تیراندازی یکی از سارقین زخمی و در بیمارستان بوشهر فوت شد، همچنین سارق دیگر هم وقتی عرصه را بر خود تنگ دیده بود، با شلیک گلوله اقدام به خودکشی کرد.

گفته می شود هر دو سارق شناسایی گردیده و غیربومی می باشند.

[کد خبر:AJ14178]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

0 # چاوشی 1395-01-06 14:46
علت اگر برید برسی کنید بیکاری عامل اصلی چنین کاری می شود،فرد برای حفظ عابرو. اقدام به چنین میکنه
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب