آينه جم : فرماندار جم گفت: توسعه زیرساخت‌های گردشگری از اولویت‌های شهرستان جم است.

به گزارش آينه جم ؛ فتح‌الله نوروزی پیش از ظهر امروز در نشست مسئولان شهرستان جم اظهار داشت: شهرستان جم از شهرستان‌های مهم و ارزشمند استان است و برای توسعه و عمران و آبادانی این شهرستان از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

وی افزود: در یک‌ سال اخیر شاهد اجرای طرح‌ها و پروژه‌های مهم عمرانی و زیرساختی در سطح شهرستان جم هستیم و بحمدالله به نتایج بسیار خوبی نیز در تکمیل این پروژه‌ها رسیده‌ایم.

فرماندار جم خاطر نشان کرد: در تعطیلات نوروز شاهد حضور جمع کثیری از مسافران و گردشگران نوروزی در شهرستان جم بودیم که از جاذبه‌های گردشگری شهرستان بازدید کردند.

نوروزی تصریح کرد: کمبود اماکن اقامتی و هتل از مهم‌ترین مشکلات شهرستان جم در حوزه گردشگری است و برای رفع این مشکل اقدامات خوبی انجام شده است.

وی به ظرفیت‌های بسیار بالای شهرستان جم در حوزه گردشگری و تفریحی اشاره کرد و ابراز داشت: ایجاد هتل و اقامت‌گاه مناسب و توسعه زیرساخت‌های گردشگری مورد تاکید مسئولان شهرستان قرار دارد و در این مسیر نهایت توان و ظرفیت موجود را به کار می‌بندیم.

فرماندار جم گفت: در ایام تعطیلات نوروز، گردشگران نوروزی از جاذبه‌های طبیعی شهرستان بازدید کردند و امکانات مناسب و خوبی نیز برای این عزیزان فراهم شد.

[کد خبر:AJ14389]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب