آینه جم: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت:فردی که در شهرستان دیر  منزل سه شهروند را با شلیک اسلحه مورد هدف قرار داده بود در شهر گناوه شناسایی و دستگیر شد. به گزارش اتحادخبر؛ سردار حیدرعباس زاده گفت:هفته گذشته فردی با شلیک چندین گلوله منزل دونفر از بستگان خودش را در شهر دیر و منزل یکی دیگر از بستگانش در بردخون...

عامل تیراندازی دیر در گناوه دستگیر شد
به گزارش آینه جم:فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت:فردی که در شهرستان دیر  منزل سه شهروند را با شلیک اسلحه مورد هدف قرار داده بود در شهر گناوه شناسایی و دستگیر شد.
به گزارش اتحادخبر؛ سردار حیدرعباس زاده گفت:هفته گذشته فردی با شلیک چندین گلوله منزل دونفر از بستگان خودش را در شهر دیر و منزل یکی دیگر از بستگانش در بردخون را مورد هدف قرار داده و متواری می شود.
وی افزود، با صدور دستورات هوشیاری و توصیه های لازم تیم ویژه کشف جرم پلیس آگاهی و امنیت عمومی شهرستان اقدامات پلیسی و تخصصی خودرا آغاز کردند.
سردار عباس زاده بیان کرد، با جمع آوری مدارک و مستندات میدانی عامل تیراندازی فردی به هویت"ح"47ساله و دارای 9فقره سابقه کیفری شناسایی شد.

به گفته این مقام ارشد پلیس متهم که به شهر گناوه متواری شده بود در یک عملیات پلیسی دستگیر و به بزه انتسابی به علت اختلافات شخصی اعتراف کرد.

[کد خبر:AJ14564]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب