آينه جم : منتخب بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس دهم در نشست هم اندیشی با شماری از فعالان اصلاح طلب بوشهر حضور یافت.

به گزارش «آينه جم »؛ در این نشست که به میزبانی دفتر پایگاه اطلاع رسانی «خلیج فارس» برگزار شد، حجت الاسلام خدری به تشریح اولویت ها و خط مشی خود پس از ورود به مجلس شورای اسلامی پرداخت.

وی با بیان اینکه همواره منش و مشی اعتدال و میانه روی داشته ام و در مسئولیت قضایی ام نیز تا جایی که امکان داشته همین نگرش را به منظور صلح و سازش طرفین دنبال کرده ام، ادامه داد: این مهم را در عرصه وکالت و نمایندگی هم تقویت می کنم.

حجت الاسلام خدری خاطرنشان کرد: با توجه به درک مشترکی که هر چهار منتخب استان از مقوله توسعه خصوصا توجه به ظرفیت های انسانی دارند، بسیار خوش بین هستیم که شاهد همگرایی مثال زدنی نمایندگان برای پیگیری مطالبات استان باشیم.

منتخب بوشهر، گناوه و دیلم همچنین در خصوص لایحه منطقه آزاد، تغییرات مدیریتی، برخی گمانه زنی های سیاسی در خصوص وی و مواردی از این دست دیدگاههایش را تشریح کرد که متعاقبا منتشر می شود.

در این نشست فعالان اصلاح طلب ضمن دفاع از حمایت صورت گرفته توسط بزرگان این طیف از حجت الاسلام خدری در عرصه انتخابات مجلس دهم، ابراز امیدواری کردند: شاهد نماینده ای با رویکرد اعتدالی، مدافع حقوق مردم و دارای تعامل موثر جهت استیفای حقوق استان و حوزه انتخابیه با دستگاههای تصمیم ساز باشیم.

[کد خبر:AJ14886]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب