آینه جم : فرماندهی انتظامی استان بوشهر با صدور اطلاعیه‌ای فرارسیدن ماه مبارک رمضان را تبریک گفت.

به گزارش « آینه جم »؛ در این اطلاعیه آمده است: نیروی انتظامی فرا رسیدن ماه مبارک رمضان ماه ضیافت الهی و ماه رحمت، برکت و آموزش الهی را به همه مردم عزیز تبریک عرض می‌نماید و پیشاپیش آرزوی توفیق در بندگی الهی و قبول طاعات و عبادات همگان را در این ماه عزیز می‌دارد. نیروی انتظامی حسب وظیفه در همراهی با مردم متدین و روزه‌دار نکاتی را جهت هرچه باشکوه‌تر شدن این مناسبت عزیز به اطلاع عموم می‌رساند.

1. یکی از جهات معنوی این ماه مبارک رعایت عفاف و حجاب و دوری از ناهنجاری‌ها است؛ لذا تقاضامندیم همگان ضمن رعایت فضای معنوی حاکم بر جامعه، اخلاق و پوشش اسلامی را مراعات و در این امر نیروی انتظامی را یاری کنند.

2. به منظور ارائه خدمات و رفاه حال مسافرين و افرادي كه داراي عذر شرعي مي باشند متصديان مراكز بين راهي، پايانه ها و فرودگاه مي توانند پس از اخذ مجوز از اداره نظارت براماكن عمومي، با استتار مناسب و رعایت شئونات اسلامی فعاليت نمايند.

3. سایر رستوران‌ها و مراکز ارائه خوردنی‌ها و نوشیدنی‌ها از اذان صبح تا زمان افطار امکان پذیرایی از مشتریان را ندارند و از افطار تا سحر فعالیت این اماکن بلامانع است.

4. مراكز پذيرايي مستقر در داخل مراكز اقامتي، صرفا مجاز به پذيرايي از مسافرين مقيم اين مراكز مي باشند و باید پوشش لازم در این خصوص رعایت شود.

5. در ليالي قدر و شهادت حضرت اميرالمومنين (ع)، برگزاري مراسم جشن و شادماني در اماكن عمومي ممنوع است.

6. نیروی انتظامی نزدیک افطار و شبهای قدر که حضور و تردد شهروندان عزیز بیشتر می شود، تلاش خواهد کرد با حضور مأموران خود رفت و آمد را تسهیل و امنیت را ارتقا بخشد و البته همکاری مردم عزیز و روزه‌داران محترم بسیار راهگشا خواهد بود.

7. شهروندان محترم مي توانند در صورت مشاهده تخلفات، مراتب را از طريق شماره تلفن 110 يا مراجعه به نزديكترين يگان انتظامي اطلاع داده تا اقدامات قانونی صورت بگیرد.

[کد خبر:AJ16072]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب