آینه جم، آیین تودیع و معارفه مدیر آب و فاضلاب شهرستان کنگان با حضور فرماندار و مدیرعامل آب و فاضلاب استان بوشهر در محل فرمانداری کنگان برگزار شد.

به گزارش آینه جم ، فرماندار کنگان ظهر امروز در آیین معارفه مدیر جدید آب کنگان با اشاره به اهمیت موضوع آب و فاضلاب اظهار داشت: با توجه به شرایط خاص شهرستان افزایش یک‌باره شهرستان به خاطر هم‌جواری با صنعت پیرامون موضوع آب به یک موضوع مهم و حیاتی تبدیل شده است.

عبدالنبی یوسفی افزود: زیرساخت‌های موجود در شهرستان جوابگوی این شهرستان نبوده و قطعاً نیاز به بازنگری و زیرساخت‌های مناسب و مطلوب است.

وی یادآور شد: با آغاز اجرای پروژه مهم و حیاتی آب‌شیرین‌کن و تزریق آب آن به شبکه داخلی بخشی از مشکل آب شرب حل شده و رضایت‌بخش است اما باید با همت و توان مدیریت جدید بتوانیم شاهد ورود آب به بقیه محله‌ها و شهرک‌ها رضایت مردم را جلب کنیم.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان بوشهر نیز در این آیین گفت: مصرف آب در استان و در شهرستان‌های مختلف از افزایش چند درصدی برخوردار است و کنگان با افزایش چند درصدی جمعیت، مشکلات زیادی دارد و آب‌رسانی به محله‌ها و شهرک‌های شهرستان کنگان عادی نیست.

کیقباد یاکیده بیان کرد: 88 درصد از مشترکین آب ما در استان و شهرستان‌ها در بخش خانگی هستند.

در این مراسم با تمجید از بابک عمویی مدیر سابق آب و فاضلاب سابق شهرستان کنگان، مجید آقابزاز به عنوان مدیر جدید آب و فاضلاب (آبفا) شهرستان کنگان معرفی شد.

[کد خبر:AJ16186]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب