00000000000000000000000000geHandler.jpeg

 

 

آینه جم-در طول برگزاری نمایشگاه پلاست‌پل 2024 لهستان بیش از ۱۰ مشتری از کشورهای اوکراین، لهستان، چین، اتریش، ایتالیا، مالزی در غرفه پتروشیمی جم‌ حاضر شدند و برای خرید محصولات جم اعلام آمادگی و ابراز تمایل کردند.
به گزارش آینه جم به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل پتروشیمی جم؛ در حاشیه نمایشگاه پلاست پل 2024 لهستان کارشناسان و متخصصان جم با یکی از بزرگ‌ترين توزیع‌کنندگان کشور مالزی که خواستار انجام مذاکره با هدف خرید محصولات به صورت سفارشی بودند در خصوص جزئیات خرید از جم و نحوه حمل و مبادلات مالی وارد بحث و گفتگو شدند.
در غرفه پتروشیمی جم مشتریان اروپایی با توجه به جذابیت و کیفیت بالای محصولات جم نسبت به رقبای اروپایی، خواستار برقراری ارتباط و تعامل دوسویه با این شرکت بودند. همچنین شرکت پتروشیمی جم با هدف‌گذاری و ارتباط مستقیم با مشتریان خود، به‌ ویژه خریداران در بازار اروپا در خصوص چگونگی تولید، فروش، مسائل مربوط به تحریم و روش‌های انتقال پول وارد مذاكره می شدند.
لازم به ذکر است در روزهای برگزاری نمایشگاه متخصصان و مذاکره‌کنندگان صادرات پلیمری پتروشیمی جم در بازدید از سالن اصلی نمایشگاه با تعدادی از توزیع‌کنندگان برندهای جهانی پلی‌اتیلن در اروپا و سازندگان مستربچ و کامپاندها گفتگو کردند و با معرفی گریدهای متنوع پتروشیمی جم، روش‌های فروش محصولات را به طور شفاف تشریح کرده و به منظور ارتباط بیشتر اطلاعات شرکت‌ها و میزان تقاضای آنها به ثبت می‌رسید.
گفتنی است در بخش E نمایشگاه پلاست‌پل، که بزرگ‌ترین‌ توزیع‌کنندگان اروپا و همچنین کامپاندها و ریسایکل‌ها حضور دارند، بیش از ۹۰ درصد این بخش توسط کارشناسان فنی پتروشیمی جم مورد بررسی قرار گرفت و به دغدغه‌های آنها پاسخ داده شد.
پتروشیمی جم در نمایشگاه پلاست‌پل لهستان در غرفه‌ی شماره A99 واقع در سالن A میزبان بازدیدکنندگان و علاقمندان صنعت لاستیک و پلاستیک است.
[کد خبر:AJ45848]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب