آینه جم-فاز اول واحد آمونیاک شرکت پتروشیمی هنگام با ظرفیت تولید سالانه ۷۲۶ هزار تن به بهره برداری رسید
به گزارش آینه جم؛ صبح امروز و در آیینی به صورت همزمان چندین طرح پتروشیمی با حضور مخبر سرپرست نهاد ریاست جمهوری در استانهای مختلف استان با اعتبار ۱۸۰ همت به بهره برداری رسید.
یکی از طرح های مهمی که در عسلویه و با حضور استاندار بوشهر، فرماندار عسلویه، فرماندار کنگان ، مدیرعامل پتروشیمی هنگام و مدیران محلی و صنعت به بهره برداری رسید فاز اول واحد آمونیاک شرکت پتروشیمی هنگام بود.
این پروژه با ظرفیت تولید روزانه ۲۲۰۰ تن و ظرفیت تولید سالانه امروز رسما به بهره برداري رسيد.
مدیرعامل شرکت پتروشیمی هنگام در  مراسم افتتاح فاز اول این شرکت :تنها با همگرایی و همراهی مسئولین استان و مدیران هلدینگ این موفقیت میسر میشد
دکتر غلامرضا جمشیدی مدیرعامل شرکت پتروشیمی هنگام در آئین افتتاح فاز نخست این شرکت ضمن تشکر از همه مدیران و همکاران خود در این شرکت از زحمات مدیران سابق این شرکت به نیکی یاد کرد.
جمشیدی در خصوص بهره برداری از فاز آمونیاک این شرکت گفت: خوشبختانه با همراهی و همگرایی بسیار خوبی که در شهرستان و استان با مدیران هلدینگ جهت افتتاح این پروژه مهم وحساس صورت گرفت  تا اکنون شاهد بهره برداری از فاز اول آن باشیم.
جمشیدی در پایان از تلاشهای همکاران خود، مدیران هلدینگ و مدیران استانی در تحقق این هدف تقدیر ویژه کرد و از آغاز عملیات پیش راه اندازی واحد اوره این شرکت نیز خبر داد.
 

IMG_20240624_124602_099.jpg

IMG_20240624_124556_204.jpg

IMG_20240624_124530_572.jpg

[کد خبر:AJ46229]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب