00000000000000000000000000000000000000000000000000003mageHandler.jpeg

 

آینه جم- پتروشیمی جم در روز اول نمایشگاه بین‌المللی قزاقستان میزبان مشتریان، مصرف‌کنندگان نهایی و تأمین‌‌کنندگان تجهیزات از کشورهای مختلف بود.
به گزارش آینه جم به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل پتروشیمی جم، در روز اول برگزاری نمایشگاه قزاقستان میان نمایندگان پتروشیمی جم با مشتریانی از قزاقستان، روسيه، قرقیزستان، ازبکستان افغانستان و... که با محصولات این شرکت آشنایی داشتند، مذاکراتی با هدف ارتباط مستقیم و گسترش روابط صورت گرفت.
همچنین جلساتی با برخی از مشتریان قدیمی و جدید محصولات جم با محور نیازسنجی و بررسی مشکلات پرداخت وجوه و مبادلات ارزی، بررسی راهکارها و پیشنهادات ایشان برگزار گردید.
تیم فروش و تدارکات جم در این نمایشگاه با بررسی توسعه بازار هدف در کشورهای حوزه CIS و تحلیل رقبای حاضر در اين بازارها، به ارزیابی راه‌های نفوذ بیشتر و شناسایی جنبه‌های رقابتی در این بازار پرداختند.
جلسه و مذاکره با چندین شرکت تأمین‌کننده کاتالیست و ادتیو از کشورهای چین و روسیه و همچنین تأمین‌کنندگان تجهیزات موردنیاز شرکت پتروشیمی جم از دیگر برنامه‌های اولین روز نمایشگاه بین‌المللی صنعت پلاستیک قزاقستان بود‌.
در ادامه سرکنسول سفارت جمهوری اسلامی ایران ضمن بازدید از غرفه‌ی پتروشیمی جم با نمایندگان این شرکت حاضر در نمایشگاه دیدار و گفتگو داشت.
همچنین از دیگر رویدادهای روز نخست نمایشگاه قزاقستان برگزاری جلسه و مذاکره با مشتریان و مصرف‌کنندگان نهایی در راستای فروش مستقیم و همچنین بررسی مشکلات لجستیک و حمل محصولات خریداری شده از ایران تا کشور مقصد بوده است.
گفتنی است نمایشگاه دنیای پلاستیک قزاقستان از ۲۶ تا ۲۸ ژوئن ۲۰۲۴ برابر با ۰۶ تا ۰۸ تیرماه ۱۴۰۳ در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی آتاکنت شهر آلماتی قزاقستان در حال برگزاری است و شرکت پتروشیمی جم در این دوره حضور فعالی دارد.
 
 

مایشگاه-PLAST-WORLD-ششم-تیر_ماه-۱۴۰۳-قزاقستان-9.jpg

مایشگاه-PLAST-WORLD-ششم-تیر_ماه-۱۴۰۳-قزاقستان-10.jpg

مایشگاه-PLAST-WORLD-ششم-تیر_ماه-۱۴۰۳-قزاقستان-11.jpg

مایشگاه-PLAST-WORLD-ششم-تیر_ماه-۱۴۰۳-قزاقستان-12.jpg

مایشگاه-PLAST-WORLD-ششم-تیر_ماه-۱۴۰۳-قزاقستان-13.jpg

مایشگاه-PLAST-WORLD-ششم-تیر_ماه-۱۴۰۳-قزاقستان-14.jpg

[کد خبر:AJ46273]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب