00000000000000000000000000000000000000000009ageHandler.jpeg

 

 آینه جم-مدیر فروش پتروشیمی جم در گفت‌وگویی از ظرفیت‌ها و موقعیت بازار قزاقستان و دستاوردهای حضور در نمایشگاه دنیای پلاستیک گفت.

 

به گزارش آینه جم به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل پتروشیمی جم؛ محمّد حیدری‌راد در خصوص اهمیت بازار حوزه CIS و قزاقستان گفت: ایران در حوزه CIS و اورآسیا به لحاظ دسترسی و موقعیت جغرافیایی نسبت به رقبای اروپایی، عربستان و سایر تولیدکننده‌ها شرایط بهتری دارد و همچنین قیمت در این بازار که میانگین قیمت‌ها نسبت به بازارهای دیگر بالاتر است و به دلایل لجستیکی و خرید نقدی از ریسک کمتری برخوردار است.

وی افزود: کشور قزاقستان به علت دسترسی به بازارهای جهانی از جمله روسیه، چین، ازبکستان و... یک هاب دسترسی برای ما است و حضور فعال‌تر پتروشیمی جم در این حوزه می‌تواند به نفوذ بیشتر در بازار کمک نماید.

مدیر فروش پتروشیمی جم اظهار کرد: در نمایشگاه سال جاری صنعت پلاستیک قزاقستان، با مشتریانی از ازبکستان، روسیه، چین و حتی ترکیه و سایر کشورهای اطراف مذاکره صورت گرفت و ضمن بررسی مشکلات ایشان، شرایط بازار و همکاری‌های آتی به بحث گذاشته شد.  

حیدری‌راد خاطرنشان کرد: اکثر مشتریان ما که در نمایشگاه قزاقستان حاضر بودند محصولات جم را می‌شناختند و از طریق تریدرها و واسطه‌ها خرید محصول انجام داده بودند. این موجب مراجعه این مشتریان و درخواست جلسه و مذاکره میشد که قدم خیلی خوبی در زمینه برندینگ شرکت و معرفی تولیدات بوده است.

به گفته‌ی وی پس از پایان نمایشگاه دنیای پلاستیک در روز جمعه ۰۸ تیرماه، تیم پتروشیمی جم حاضر در این رویداد با حضور در کنسولگری ایران در آلماتی، رأی خود را به صندوق انداخته و به دعوت آقای محسن فغانی، سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در قزاقستان در جلسه تخصصی و مهمی با محور رفع موانع و ارائه پیشنهادات و راهکارهایی برای ارتقاء مبادلات تجاری با قزاقستان و کشورهای اطراف شرکت داشتند.

مدیر بازاریابی و فروش پتروشیمی جم ادامه داد: در این جلسه، در خصوص تمامی موانع و مشکلات پیش رو بحث و گفت‌وگو صورت گرفت و با بررسی پیشنهادات، قرار شد مشکلات مربوط به ترابری و بانک، طی انعقاد یک توافق‌نامه‌ رفع شود.

محمّد حیدری‌راد تصریح کرد: جلسه بسیار خوبی بود و آقای فغانی توجه ویژه‌ای به بحث صادرات محصولات پتروشیمی به کشور قزاقستان داشتند و با تعریف چشم‌اندازهای کوتاه‌مدت و بلندمدت از این کشور، نکات امیدوارکننده‌ای در حوزه تولید و واردات مطرح نمودند.

[کد خبر:AJ46297]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب