آینه جم، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: تلفات برق در استان بوشهر ۴ درصد کاهش یافت که تلاش می‌شود امسال از ۱۲ درصد به ۱۱ درصد نزول کند.

به گزارش آینه جم، امرالله پاراد بعدازظهر امروز در آیین تکریم و معارفه مدیر برق  شهرستان کنگان با اشاره به اینکه استان بوشهر در مصرف برق بالاترین سرانه در کشور دارد اظهار داشت: استان بوشهر در مصرف برق خانگی در رتبه نخست است ولی در مصرف برق صنعتی دارای رتبه آخر است.

وی با اشاره به هدر رفت برق در استان بوشهر خاطر نشان کرد: سال قبل  شش میلیارد و 153 میلیون کیلووات ساعت برق تحویلی 5.4 میلیارد کیلووات ساعت آن مصرف که میزان تلفات برق در تفاوت برق تحویلی و مصرفی مشخص می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر افزود: تلفات برق در استان بوشهر 4 درصد کاهش یافته که تلاش می‌شود امسال از 12 درصد به 11 درصد نزول کند.

پاراد، پیک بار برق در استان بوشهر را در سال قبل یک‌هزار 700 مگاوات دانست و گفت: مشترکان برق در استان بوشهر اگر مصرف را مدیریت نکنند محدودیت‌های لازم در زمینه خاموشی‌ اعمال می‌شود.

فرماندار کنگان نیز با اشاره به جایگاه این شهرستان افزود: شهرستان کنگان قطب اقتصادی کشور است و همه مسئولان باید برای خدمات رسانی به شهروندان دریغ نکنند.

عبدالنبی یوسفی با بیان اینکه کوچکترین و ساده‌ترین نعمت برق است گفت: مسئولان این حوزه باید درارائه مطلوب برقرسانی به شهروندان بر اساس تعامل و صمیمیت باشد.

وی با اشاره به جایگاه یک مدیر موفق باید در جذب بودجه و عرصه خدمات رسانی به مردم خاطرنشان کرد: مدیر موفق مدیری است که ضمن جذب اعتبارات با برنامه‌ریزی منسجم و هدفمند در ارائه خدمات مطلوب که رضایت‌مندی مردم در پی داشته باشد کوتاهی نکند.

فرماندار کنگان از مدیر برق شهرستان خواست تا با جذب اعتبارات و با یک برنامه‌ریزی مدون وضعیت برقرسانی کنگان را از گذشته بهتر شود.

در این آیین با معرفی بوستانی بعنوان مدیر جدید اداره برق شهرستان کنگان از خدمات نادرتمیمی قدردانی شد./تسنیم

[کد خبر:AJ16191]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب