آینه جم : فرمانده انتظامی استان بوشهر از شناسایی و دستگیری 16 نفر از اعضا یک باند خانوادگی سرقت طلاجات منزل در شهرستان گناوه خبر داد و گفت: اعضا باند 8 نفر مرد و 8 نفر زن می باشند که در مجموع 33 فقره سابقه کیفری دارند.

به گزارش « آینه جم »؛ سردار حیدرعباس زاده افزود: در پی وقوع سرقت های متعدد طلاجات منزل در سطح شهرستان گناوه، تیمی مجرب از کارشناسان پلیس آگاهی استان و شهرستان گناوه طی سه ماه تلاش شبانه روزی و اقدامات پلیسی و اطلاعاتی، موفق به شناسایی هویت سارقین در یکی از شهرستانهای استان اصفهان شد.

وی اضافه کرد: با اعزام 4 تیم از کارآگاهان پلیس آگاهی به محل سکونت و تردد اعضا این باند، طی سه عملیات هماهنگ 16 نفر از اعضای آن دستگیر و به شهرستان گناوه منتقل شدند.

فرمانده انتظامی استان بیان کرد: اعضا دستگیر شده این باند 33 فقره سابقه کیفری دارند و تاکنون نیز به 22 فقره سرقت طلاجات اعتراف کرده اند.

وی خاطرنشان کرد: 15فقره سرقت طلاحات در شهرستان گناوه، دوفقره در خمینی شهر و 5 فقره هم سرقت نافرجام طلاجات منزل بخشی از اقدامات مجرمانه این باند می باشد.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه بخشی از طلاجات مسروقه از این باند کشف شده، گفت: ارزش ریالی طلاجات مسروقه بوسیله این باند 5 میلیاردو چهارصد میلیون ریال می باشد.

[کد خبر:AJ16633]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب