http://naftema.com/img/l/140716346681320.jpg

آینه جم  ، جدا از اینکه ماجرای افشای فیش های نجومی به صورت ویروسی در همه ارگان ها پخش شده و هر روز شاهد درز یک به یک آن ها هستیم، بازار تکذیب ها هم در این میان داغ شده است .

به گزارش آینه جم به نقل از آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی، تکذیب هایی که تنها با هدف خالی کردن شانه از این اتفاقات صادر می شود و البته کمی چاشنی تهدید از نوع شکایت در مراجع قانونی برای افشا کنندگان را نیز در دل خود دارد .

  "ماله کشیدن " بر روی این قضایا و نیز بی طاقتی برخی مسئولین بر این موضوع که سازمان تحت مدیریت ما ، مبری از این فضاهای پر التهاب بوده ، کار را به جایی کشانده که صدور تکذیبیه را فدای دقت کرده و مشکلات را دو چندان می کند.

 طی چند روز گذشته ، فیش حقوقی مدیر عامل پتروشیمی مروارید نیز مانند سایر مدیران دیگر در معرض دید عموم قرار گرفت و رئیس هیئت مدیره این شرکت مانند هر مسئولی که در این شرایط در جهت تنویر افکار عمومی تکذیبیه ای صادر می کند او هم صادر کرد .

اینکه جناب اسدی نشر حقوق غیر واقعی مدیرعامل شرکت پتروشیمی مروارید را کذب عنوان کرده در زمان دیگر و توسط اشخاص دیگر باید مورد قضاوت قرار گیرد اما باید به ایشان یادآوری کرد که جناب اسدی سال نو مبارک!

در نامه ایشان شعار سال گذشته درج شده در حالیکه شعار امسال " سال اقتصاد مقاومتی ؛ اقدام و عمل " می باشد نه " سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" که شعار مقام معظم رهبری در سال 94 بوده است .

به نظر می رسد افشای فیش حقوقی مدیرعامل شرکت پتروشیمی مروارید چنان غیر منتظره بوده که رئیس هیئت مدیره این شرکت را نیز غافلگیر کرده و فرصت صدور تکذیبیه برای این خبر را در سربرگ جدید از ایشان گرفته است !

منبع:نفت ما

[کد خبر:AJ16683]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

+1 # غلام ششلول بند 1395-04-14 14:08
اومد ابروش رو درست کنه بنده خدا زد چشش رو کور کرد. از قدیم و ندیم گفتن درغگو کم حافظه است
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب