آینه جم ، معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: با روندی که در پیش است بیمارستان دیر تا دو ماه آینده تکمیل و به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش آینه جم ، سیدمحمد حسن باستی در بازدید از بیمارستان در دست ساخت دیر افزود: شهرداری با همکاری دانشگاه علوم پزشکی متعهد شدند که با مالکان در صورت ارائه مدرک و سند معتبرنشست هایی در خصوص رفع مشکلات آن داشته باشند در غیر این صورت باید برخورد جدی در مزاحمت ها صورت گیرد.
 
وی یادآورشد: با توافقی که در جلسه امروز در محل بیمارستان دیر انجام شد،مبلغ 8 میلیارد ریال به بخش برق رسانی این بیمارستان اختصاص یافت.
 
باستی اضافه کرد:بیمارستان دیر اکنون با 95 درصد پیشرفت در دست ساخت است و امیدواریم تا دو ماه دیگر به بهره برداری برسد.
 
وی اظهارداشت:مشکلی که اکنون این بیمارستان دارد بخش محوطه سازی و جلو بیمارستان است که به کارفرما،پیمانکار و مشاور توصیه های لازم برای تسریع در این کار صورت گرفت.
 
معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: تکمیل پروژه بیمارستان دیر یکی از دغدغه ها و اولویت کاری دولت تدبیر و امید و یکی از آرزوهای دیرینه و بحق مردم شهرستان دیر است که با رفع موانع زمینه تکمیل آن فراهم می‌شود.
 
باستی تاکید کرد: بیمارستان دیر به عنوان پروژه مهم و حیاتی باید هرچه سریع تر تکمیل شود تا مردم بتوانند از آن بهره مند شوند.
وی با اشاره به وجود معارض در زمین‌های اطراف بیمارستان دیر گفت: بخشی از زمین مقابل بیمارستان شهرستان دیر که دارای  معارض است برای رفع این مشکلات راهکارهای لازم ارائه شد.
 
انتهای پیام/

























[کد خبر:AJ18056]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب