مدیرکل بازرسی استان بوشهر تاکید کرد:عدم پرداخت عوارض توسط شهرداری ها به آموزش و پرورش برخورد قضایی به دنبال دارد.

آینه جم ؛ مدیرکل بازرسی استان بوشهر در گردهمایی مدیران و رؤسای ادارات شهرستان ها و مناطق استان بوشهر به تشریح قوانین نظارت و بازرسی بر دستگاه های دولتی پرداخت.
به گزارش آینه جم به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر؛غلامحسین کرمی مدیرکل بازرسی در گردهمایی مدیران و رؤسای آموزش و پرورش با تشریح وظایف و نقش اداره کل بازرسی بر عملکرد سایر دستگاه های دولتی خاطر نشان کرد:نظارت بر عملکرد و رسیدگی به گزارش ها در حوزه آموزش و پرورش مورد ارزیابی قرار می گیرد.
غلامحسین کرمی به ارزیابی برنامه های محوری اداره کل بازرسی در خصوص نظارت بر هزینه ها و اعتبارات،صدور مجوز،عملکرد مدارس،دریافت مبالغ،بکارگیری دبیران،وصول درآمدها تاکید کرد و گفت:استفاده از سیستم ثبت رایانه ای و الکترونیکی باعث کاهش تخلف و خطا می شود.
وی در ادامه یادآور شد اکثر گزارش های رسیده به اداره کل بازرسی در خصوص آموزش و پرورش نه به علت تخلف بلکه ناشی از کمبودآگاهی افراد درخصوص قوانین می باشد و تصریح کرد:همکاری با دستگاه تعلیم و تربیت از اولویت های همه دستگاه ها باشد.
مدیرکل بازرسی در خصوص پرداخت عوارض قانونی شهرداری ها به آموزش و پرورش نیز اشاره کرد و افزود: چنانچه در این زمینه تخلف صورت گیرد،اعمال قانون می شود و مطابق قانون، شهرداری ها موظف به پرداخت عوارض تعیین شده به آموزش و پرورش می باشند.

[کد خبر:AJ19176]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب