معاون بازسازی روستایی بنیاد مسکن کشور : تسهیلات روستایی را بهبود خواهیم بخشید/سهمیه تسهیلات و وام بلاعوض در شهرستان دیلم را دوبرابر میکنیم

 آینه جم : عصر پنجشنبه (۴ آذر ۹۵) جلسه شورای اداری شهرستان دیلم با حضور حجت الاسلام خدری و آقای مهدیان، معاونت بازسازی روستایی بنیاد مسکن و مدیر کل بنیاد مسکن استان بوشهر برگزار گردید.
️ به گزارش آینه جم ؛ حجت الاسلام خدری ضمن تقدیر و تشکر از حضور مهندس مهدیان و همچنین مدیر کل بنیاد مسکن استان به بیان مسائل و مشکلات این شهرستان پرداخت.
️وی با بیان وضعیت نامناسب روستاهای دیلم، خواستار افزایش سهمیه وام های بنیاد مسکن و همچنین وام بلاعوض به افراد بی بضاعت این شهرستان شد.
️ رئیس مجمع نمایندگان استان در ادامه افزود، با توجه به قابلیت گردشگر پذیری شهرستان های گناوه و دیلم نیاز به برنامه ریزی ویژه جهت بهره وری از روستاهای این دو شهرستان در زمینه جذب توریست می باشد.
خدری در انتها از تعامل خوب فرماندار شهرستان دیلم تقدیر و تشکر بعمل آورد.
️در ادامه این جلسه مهندس مهدیان ضمن تشکر از پیگیری های نماینده مجلس از حضور در استان بوشهر و شهرستان های بوشهر، گناوه و دیلم ابراز خرسندی کرد.
️وی گفت: در یک روستا یک فرد خلاق میتواند زندگی مردم آن روستا را دگرگون کند، روستاهای گردشگری گناوه و دیلم علاوه بر اعتبارات نیاز به خلاقیت نیز دارد.
معاون بازسازی روستایی بنیاد مسکن کل کشور در ادامه گفت، بعد گردشگری در این منطقه بسیار مهم است. این موضوع میتواند باعث درآمد زایی در روستاها شود و حتی امکان اسکان مسافران در روستاها را نیز میتوان مهیا ساخت.
️وی همچنین گفت:بحث تهسیلات را بهبود خواهیم بخشید و حتی تلاش میکنیم ضمانت های بانکی را نیز تسهیل کنیم.
 مهدیان ادامه داد: سهمیه تسهیلات و وام بلاعوض در شهرستان دیلم را دوبرابر میکنیم.
️ مهدیان در انتها در رابطه با مشکل وام تعمیرات نیز گفت، با توجه به درخواست رئیس بنیاد مسکن شهرستان دیلم اعطای وام تعمیرات روستایی نیز بلامانع است.

[کد خبر:AJ19330]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب