00000000010ig.jpg

 

آینه جم- بعد از پرسنل پیمانکاری ، کارکنان رسمی کاویان هم به صف معترضین پیوستند. 
 
 بعد از اینکه در هفته گذشته صدای پرسنل پیمانکاری پتروشیمی کاویان در اعتراض به پایین بودن حقوق ودستمزد و سایر مزایا برای چندمین بار بلند شد اینک کارکنان رسمی پتروشیمی کاویان هم با ارسال پیام های متعدد و بی شمار به اين رسانه از وضعیت حقوق و مزایای خود واختلاف فاحش دریافتی خود در مقایسه با کارکنان سایر مجتمع های منطقه ابراز نگرانی و نارضایتی می کنند.
 
 کارکنان نوشته اند با وجود سایت گسترده تر و فروش بیشتر محصولات اصلی و جانبی توسط این پتروشیمی در بازار که محصول کار و تلاش شبانه روزی پرسنل هست متاسفانه در پرداخت حقوق و دستمزد مکفی که حق آنهاست کوتاهی میشود و در حال حاضر پتروشیمی کاویان ناراضی‌ترین کارکنان را در استخدام خود دارد.
 
 این نارضایتی ها در حالی تشدید میشود که وضعیت معیشتی در سال‌های اخیر به شدت وخیم شده و نرخ تورم بسیار بیش از نرخ افزایش دستمزدهای سالیانه می باشد و نبود آیتم های ترمیمی حقوق در این شرکت باعث شده عملا کارکنان به فقر دچار شوند.
 
 کارکنان رسمی کاویان همچنین نوشته اند صرفنظر از مشکل حقوق و مزایا که همواره در این شرکت وجود داشته ، مشکلات دیگر از جمله نبود طرح مناسب (1_1) یا ( 2_2) در این شرکت بعد از گذشت حدود پانزده سال از تاسیس تا کنون به دلیل افزایش سن کارکنان و کاهش توان بدنی روی عملکرد سیستم عصبی آنها تاثیر گذاشته و باعث فشار عصبی نامرئی هم به کارکنان و هم به خانواده های آنها شده است.
 
 کارکنان معترض کاویان در پایان نوشته اند نیروهای شاغل در کاویان عموما نیروهای  مومن ، محجوب ، صبور ، انقلابی و عاشق کارشان هستند و اهل حاشیه نیستند اما همین روحیه صبر و تواضع در آنها باعث شده حقوق شان نادیده گرفته شود اما الان وضعیت فرق کرده و به جد خواستار توجه و پاسخ به خواسته های خود از سوی مدیران هلدینگ هستند. برقراری شرایط یکسان کار ، حقوق و مزایا و امکانات رفاهی برابر با سایر مجتمع ها و همکاران خود در منطقه خواسته اصلی آنهاست./ تاورتا 
[کد خبر:AJ45419]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

+2 # یکی از کارکنان 1403-02-01 09:12
باختر گداست، وضعیت پارس گلایکول و آرین متانول و رایان پلیمر از کاویان هم بدتره
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+1 # حسن 1403-02-01 21:36
گدا خانه ای به نام کاویان،با بیشترین درآمد و سود و مجرب‌ترین پرسنل منطقه
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب